Capitolul 59

8K 343 8
                                    

-Alo?

-Jennifer? sunt Fred.

-Buna...Fred, spun și observ cum Robert se depărteaza dar cu o mână îl apuc de barbă și îl trag lîngă mine, dându-i un pupic simplu pe buze.

-Cum rămâne cu întălnirea noastră?

-Sunt un pic ocupată dar revin cu un apel, mai tîrziu.

-Aștept, atunci.Pa.

-Pa.

-Ce-i? îl întreb.

-Nu-mi place tipul ăsta, spune și mă privește.

-Domnule Gold, îmi pare mie sau ești gelos?

-Nu te poți vedea cu el, îmi spune răspicat.

-Și de ce nu?

-Diseară mergem cu toții în oraș, avem motiv de sărbătoare.

-E ceva planificat? Acum în timpul convorbirii mele cu Fred?

-Scumpo, nimeni nu o sa ne despartă, nici măcar acest Fred, îmi spune un pic supărat, am decis azi dimineață cu Dereck.

-Îmi pare rău, nu am vrut să sune așa, doar că ...

M-a întrerup într-un mod plăcut dar și mai puțin obișnuit pentru mine.

-Știi că te iubesc ?

-Mă faci să roșesc, spun emoționată.

-Nu trebuie să roșești deși recunosc că ador să te fac să roșești, spuse și îmi zâmbi.

-Încă nu mă simt ...știi tu, libera..față de tine...

-O să te deprinzi baby, spuse încet.

-Și tu?

-Eu ce?

-Te-ai acomdat așa ușor? Adică..doar eu sunt așa ...mai ....offf..nu știu cum să-ți explic...

-Baby, și pentru mine e ceva nou, ceva greu de explicat dar recunosc că e o senzație unică și al naibii de plăcută sau chiar senzuală.

-Sernzuală??

-Păi, să fii cu cineva doar e și senzual, nu? Să te descopăr în fiecare zi e ceva minunat.

...............

Nu știam că pot fi geloasă, nu credeam că pot simți acest sentiment oribil și destructiv. Știam sau mai bine zis credeam că gelozia distruge relația într-atât începi să nu ai incredere nici în tine însuți. Observam uneori cum tata o privea pe mama, când ea venea mai târziu decât de obicei. Era ceva in privirea lui, ceva ce o facea pe mama sa zâmbeasca de plăcere, iar el era furios căci mama făcea haz de starea lui.

Mama îmi explica de ce tata era furios pe ea, îi era frică să nu o piardă, să nu se îndrăgostească de altcineva. Gelozia era un sentiment plăcut daca era simțit cu limită dar daca nu era limita, atunci devenea o boală, un chin pentru ambii.

Îl mai văzusem pe Robert în compania altor femei și nu simțeam nimic, înafară de plictiseală, nimic altceva. Dar când l-am vazut prima dată cu roșcata aia, știam că încolțise în inima mea gelozia.Îmi era frică de gelozie, îmi era teamă să devin o obsedată care nu are limite. Trebuia să fiu calmă, ca să pot analiza la rece. Dacă am fost de acord să ne dăm o șansă, trebuia să avem încredere unul în altul. Și aici era problema. Știam că prefera să-și petreacă timpul cu ... mai multe femei ceea ce mă demoraliza, fiind sigură  că avea sa-i fie mai greu să renunțe așa ușor.

Iubire de birou ( In curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum