Capitolul 53

6.9K 314 12
                                    

Dupa ce i-am privit cum se departeaza de noi, am rasuflat adinc si am luat-o pe Di de mina si ne-am indreptat  spre masa de fourchette sa gustam niste  tartine cu crema de ciuperci. Stiam de ele cu o luna sau doua inainte de petrecere. Sammy e obsedata de ciupeci as aca orice fel din ciuperci e pur si simplu senzational pentru ea.Di era  incintata. Era ceva nou pentru ea, sa fie inconjurata de atita lume si flori.  Nu fusesem la nici un eveniment de asa amploare iar emotiile i se vedeau pe fata.

-Aici erati, se aude vocea lui Sammy.

-Felicitari scumpo, e atit de frumos, ii spun si o curpind pe prietena mea ce arata splendid  intr-o rochie bej lunga.

-Multumesc, ma bucur ca va place. Di, ai vazut havuzul de fructe cu ciocolata?

-Esti si asa ceva?? intreaba copila mea cu niste ochi mari.

-Da, uite acolo e amenajat special pentru copii si as vrea sa iti fac cunostinta cu niste copii draguti.

-Desigur, daca havuzul e la copii, spune copila mea si ii face cu ochiul lui Sammy.

-Acus revin, imi spune Sammy. Nu-ti fa griji, e special pentru copii si sunt trei persoane care au grija de ei.

-Mm.. da, bine..

In timp ce Sammy si Di se indreapta spre partea opusa a incaperii, eu ma indrept spre standul cu bauturi. Imi aleg un pahar de sampanie si ma indrept inapoi spre locul unde m-a lasat Sammy.E foarte mare sala si mii in grija sa nu o pierd din vedere pe Sammy.

Toata seara am petrecut-o linga un grup de prieteni comuni dar si linga ei. Imi simteam ochii plini dar am rezistat tentatiei de a plinge.Nu stiu de ce ma comportam ca o adolescenta, da, imi placuse de el si poate inca imi placea la nebunie de el dar....La ce ma asteptam?? Sa fie singur si trist? Sa stea intr-o parte si sa priveasca fara nici o sclipire in ochi la tot ce se petrece aici?

Hai Jenny, chiar ca esti penibila. Imi  alung gindurile ce ma chinuie si incerc sa ma concentrez la ce se discuta la masa.

Sammy si Dereck au stat cu noi cit de mult au putut dar aveau de intilnit oapsetii asa ca savuram vorbaraia verisoarei lui Dereck. Nu credeam ca el va observa ca ii priveam dar mi-a prins privirea in timp ce ea ii aranja cravata. M-a privit amuzat cu un zimbet ironic ce m-a facut sa imi dau doua palme mintal pentru prostia mea.  Am stiut ca nu voi putea sta linga el, caci fiind in fata mea imi era de ajuns sa il privesc si atit. M-am ridicat de la masa si m-am indreptat spre copii. Se adunase deja multa lume si imi era mai dificil trecerea spre hol.

-Imi acordati un dans? se aude o voce cunoscuta.

Ma intorc si il observ pe  Andrew Gold. Nici nu ma gindeam sa il vad in timpul apropiat. In oficiu erau zvonuri cum ca ar fi plecat cu cineva la odihna sau ca ar fi plecat cu afaceri

-Desigur, domnule Gold.

-Ehh.. am trecut la "domnule" ?? Nu ne-am vazut de citeva saptamini si deja suntem straini? imi vorbeste si imi face cu ochiul dupa ce ii dau mina. E o piesa linistita si e o placere sa dansez cu el. Chiar imi era dor de el, de discutiile noastre simple dar distractive.

-Imi cer scuze, spun si ii aud chicotul amuzant.

-E ok, doar glumeam!Ce face Melody?

-Pai, a luat-o Sammy sa o duca la ceilalti copii,mergeam sa vad ce face si dumnea..... tu?

-Eu chiar azi m-am intors in oras si am fost invitat aici in ultima clipa, imi spune si ma cuprinde mai strins.Apropo, am vazut-o pe Melody deja.

-Atunci va acord un dans cu placere, ii raspund si ma corecteaza. Incepem a ride si mergem pe ringul de dans. Dansam in liniste pina ii observ privirea pierduta in sala. Nu stiu de ce dar imi pare ca a vazut ceva sau mai bine zis, pe cineva mai putin placut, caci e palid si aproape de respira.

Iubire de birou ( In curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum