Capitolul 17

8.3K 382 7
                                    

Domnul Greysl imi face semn sa ma asez si la rindul sau ia loc in fata mea.

-Domnisoara Merslow, nu stiu daca colegii v-au anuntat dar Andrew a avut accident de masina si este in spital, imi spune cu o voce relaxata. Ori e obosit ori e felul lui de a fi indiferent sau rece.

-E totul bine?intreb desi imi dau seama ca e o intrebare stupida. E in spital ce poate fi bine?Desi daca e in viata deja e bine.

-Daca va avea dorinta, se va recupera rapid. Problema e alta.

Ma uit la el neintelegind. Un angajat al lui, cel de incredere e in spital,si dupa modul cum a vorbit de starea lui cred ca e ceva grav.Iar el are alta problema??

-Andrew te-a desemnat pe tine ca asistenta si ca persoana de incredere.Deci, esti reprezantanta lui.vei decide tot desigur cu aprobarea lui Robert.

-Eu?doar atit pot spune.Reprezentanta?Valeuuuu..Am dat de naiba...Una e sa ii fiu asistenta si cu totul altceva e sa i-au decizii in locul lui.

-Cind va iesi de la terapie intensiva, vei putea sa ii faci vizite si sa ii dai toate intrebarile pe care le vei avea, imi spune si imi intinde o mapa.

-Muyltumesc domnule, ii spun si ma ridic sa ies dupa ce imi arata ca discutia a luat sfirsit.

Da...prima intilnire cu el a fost mai placuta..Ma indrept cu mapa in biroul meu si incep a studia actele. Nu observ ca cineva sta rezemat de usa.Doar cind tuseste fals imi ridic ochii. Robert sta si il observ atent.E proaspat bierberit si arata bine. Nu ai spune ca fratele sau e in spital.

-Nu te duci sa iti vezi iubitul care e in spital?ma intreba cu o voce serioasa.

Ma mira ca nu e ironic. Si de fapt ar trebui sa ma duc macar sa il vad, daca o sa mi se permita.De relatia noastra falsa stie doar Robert.Sper sa nu se duca vorba.

-Da, la prinz merg sa il vad, i raspund si ma simt incomod.La ce spital e?

-Am sa merg si eu, spune si se intoarce sa iasa dar cind iese se intoarce si-mi spune:

-La orele 14:00 avem sedinta de urgenta.Va fi si un reprezentant al celor care ne finanteaza proeictul cu casa de copii.

-Bine, ii raspund si continui sa citesc.

Cind e ora prinzului, usa se deschide si intra Robert cu un tip. Offff, doamne...Chiar nu-mi merge deloc. Tipul asta e cel din bar, din cafenea si din restaurant.Cum il chema?? Ted? Thomas? Da, da..Thomas.

-Jennifer, acesta e Thomas.Reprezentantul oficial al celor de la finante, imi spune Robert.

-Incintat de cunostinta Jennifer, imi spune si-mi zimbeste.

-Deasemenea,raspund sec.

-Ne vedem la sedinta,imi spune si face din ochi.

Robert ramine linga usa si se uita la mine urit, de parca i-am facut ceva.

-In 5minute sa fii jos la parcare, imi spune si iese.

Ce-i mai place sa comande.As vrea sa ii fac in ciuda si sa stau in birou dar trebuie sa aflu ce s-a intimplat cu Andrew.Sper sa fie bine.Trebuie sa fie bine.

Atunci cind intru in lift apare si Robert exact cind se inchideau usile. Apasa butonul subsol si se intoarce cu spatele la mine.Cit de nepoliticos.Cind iesim din lift, se apropie de masina sa si se urca fara sa zica ceva. Ma urc alaturi si imi pun centura de siguranta. Imi indrept capul spre fereastra si astept sa porneasca masina.

-Andrew e in spital si tu deja ai gasit pe cine sa il schimbi?ma intreba fara ca sa se uite la mine dar tinind volanul strins in mini.

-Despre ce vorbesti??ma rastesc la el.

-Tipul ala,Thomas.

-Ne-am cunoscut intr-o seara cind am fost cu ai mei in bar,ii spun rece.

-Ai mei???

-Prietenii mei. Dar nu am avut si nu voi avea nimic cu el,ii spun sec. Doamne ce e cu interogatoriul acesta?? Saraca lui iubita, cred ca  o tine din scurt, ascunsa undeva departe de ochii lumii. Imi inchipui si scap un ris.

Ma priveste uimit si ma intreba:

-Ce e amuzant?

-Ma gindeam ca iti tii iubita din scurt, ascunsa undeva departe de ochii lumii, si chiar imi pare rau,ii spun si incep a ride in hohote.

Ma opresc din ris atunci cind observ cum i  se incordeaza.

-Habar nu ai despre ce vorbesti,imi spune sever si porneste muzica.Dau volumul mai incet si il intreb:

-Nu ai iubita sau nu te porti ca un capcaun cu ea?

-Nu am iubita, imi raspunde si da muzica tare din nou.

Hmm..Cine ar crede ca Robert Gold nu are iubita? Arata bine,cred ca e inteligent, si sa nu zic de banii care ii are, ar trebui sa aiba multe admiratoare... Ma trezesc din ginduri cind da muzica mai incet si spune incet:

-Admiratoare sau fete de-o noapte, am nu duc lipsa de ele.

Si da muzica tare.Voiam sa maizic ceva dar ajunsesm la spital si nu mai voiam sa stau cu el intr-un spatiu inchis.Uneori parca mii frica de el. Nu stiu de ce am asa sentiment dar nu vreau sa il am atit de des.Ies din masina si merg spre intrarea principala.

O infirmiera ne conduce spre salonul lui Andrew. O domnisoara de cam 16-18 ani sta pe scaun. Are cearcane si se vede ca abia mai sta treaza. Cind il vede pe Robert fuge in brate la el. Ma uit atent la cei doi.

-Polly, de ce nu esti la ore>o intreba pe ea si exact atunci imi aduc aminte de numele acesta.Andrew il pomenise de citeva ori.Este vreo ruda?sau iubita?

-Am asteptat sa se trezeasca, spune si isi indreapta privirea spre mine.

-Eu sunt Jenny, spun si ma aporpii de ea. Ea vine si ma curpinde strins in timp ce isi spune numele.

-Polly, sora astora doi, murmura incet.

Deci este sora lor?Hmmm..Parca ma simt usurata..Doamne, la ce-mi sta capul acum?Chiar ca o i-au razna. 

-Si voi? sunteti iubiti sau ce? intreaba fata si se uita la ambii.

Ramin stupefiata si nu reusesc sa zic iar Robert are o mutra de parca i-a dat cineva cu sare in ochi...

Iubire de birou ( In curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum