Capitolul 23

7.9K 354 2
                                    

Vreau sa fug de aici.Sa ma fac mica, mica de tot ca sa fug de aici si sa nu vad si nici pe mine sa nu vada acel cineva care a indraznit sa se culce linga mine.Si daca sincer, a servit prea mult. Stop...A servit? Atunci cred ca stiu cine e..Da doamne sa ma insel.

Ii ridic mina si o dau la o parte. Atunci incepe a spune ceva ce nu am inteles. Ma ridic si il vad pe Robert dezbracat, doar in boxeri. Offff....ce cauta aici? Ma enervez la culme.

-Ce naiba cauti aici? imi aud propria voce furioasa.

Se intoarce pe o parte si isi deschide ochii somnorosi. E putin surpins dar nu tare.

-Hmm..buna dimineata frumoaso!

-Nu e atit de buna, atit timp cit nu stiu ce cauti aici, ii spun raspicat.

-Pai,as putea si eu sa te intreb acelasi lucru, imi spune in timp ce se ridica si isi toarna un pahar de suc de pe masuta.

Staiiiii!!!! Cine a adus masuta cu dejun???Ne-a vazut cineva impreuna in pat? Chiar am dat de naiba.Cum am putut dormi atit de strins incit sa nu aud usa ???

-Ai venit beat la mine in camera si ai adormit, nu reusesc sa spun nimic caci vine linga mine si cred ca imi observa privirea speriata caci il vad zimbind.

-Si ai venit la mine in camera, da? ma intreaba si se apropie atit de aproape incit incep a tremura.Mii frica, recunosc..si nu stiu de ce sau de cine.De el?sau de mine?

-Sunt atit de irezistibil incit ai venit sa dormi in camera mea ?ma intreba si sunt disperata.Vreau sa ii stilcesc mutra cu zimbetul ala specific lui dar nu pot spune nimic.

-Hai ca nu-ti fac nimic, imi spune si se porneste spre baie.Desi, daca esti aici dupa ce revin din baie, ar fi minunat.

I-au cel  mai apropiat obiect, o perna si o arunc in el.O prinde si mi-o arunca incet inapoi.Inchide usa la baie si eu rasuflu usurata.

Ma asez pe pat si-mi string parul.Apoi i-au o ceasca cu cafea, adaug un pic de lapte si ma apropii de farfuria cu vafe.Am decis sa i-au dejunul apoi o sa plec in camera mea. Si nici cartela de la usa nu o vad. 

El iese din baie, cu un prosop legat la mijloc si cu parul ud ravasit. Cred ca ma holbez cu gura deschisa la el pentru ca imi zimbeste.

-Ai decis sa ma astepti? ma intreaba in timp ce isi reia ceasca cu cafea.

-Cartela de la numar e la tine,ii spun si ma uit in jos.

-Puteai merge la receptie, imi spune dupa ce mai ia o gura din vafele din farfuria mea.Nemernicul.

-In halat?Si ce sa le zic?Ma scuzati,am nevoie de cartela ?Tipul cu care m-am trezit dimineata in pat mi-a luat-o?.

-Esti amuzanta,spune si incepe a ride.

Nu l-am vazut atit de degajat si simplu.Parca nici nu e Robert.

-Ce-ai patit la mina?ma intreaba si se apropie de mine,luindu-mi mina in a lui.

-Nimic,ii spun intorcindu-mi capul.

-Te-ai taiat?

-Nu!

-Da?

-Da,da!!!M-am taiat cu bucatile de sticla, pe care ai aruncat-o jos dupa ce ai adormit beat linga usa, ii spun raspicat uitindu-ma la el si parca observ un pic de vinovatie.Dar e doar o clipa, caci revine ironic.

-Ai strins dupa mine?

-Ahh...Nu asta e ideea,strig deja epuizata.

-Idee e ca esti la mine in numar,intr-un halat iar eu am o pofta nebuna de...., nu reuseste sa spuna nimic caci o i-au la fuga, in sensul direct al cuvintului.

Reusesc sa ajung la usa dar imi aduc aminte ca nu am cu ce deschide usa.

-Ai uitat ceva,frumoaso?ma intreaba tinind in mina cartela.

-Dute naibii,spun si ma intorc spre baie unde ma inchid la cheie.

Si acum ce fac? E o situatie nu prea placuta. Dau drumul la apa.Ma spal cu apa rece pe fata.Nu ma ajuta.Ma uit in oglinda si ma enervez. Niciodata nu am patit asa ceva.Trebuie sa fiu calma.

Ies incet din baie si observ ca sunt singura. A plecat. Pot rasufla linistita. Ma apropii de pat cind vad cartela si o foaie.

"Trebuie sa fim cu totii jos in holul hotelului.Mergem sa vedem orfelinatul.

Multumesc pentru noaptea placuta"

Idiotul!!!!!! Ma uit la ceas si observ ca am doar 20 de minute la dispozitie. Ies in fuga spre camera mea.

Sfirsitul capitolului 23

Iubire de birou ( In curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum