D.P.V Robert
Imi revin cind aud telefonul vibrind.Am o durere insuportabila de cap. Nu stiu ce am facut aseara dar nu e bine deloc. Incerc sa ma ridic dar sunt tintut in pat de ceva sau mai bine zis cineva. Imi deschid ochii si privesc in jur.Sunt in numarul meu cu o femeie peste mine. Ii dau mina la o parte de pieptul meu si ma ridic din pat.
Arata bestial, dar ma apuca furia ca am adus-o in numar. De obicei nu le permit sa intre in numarul meu.
-Iubi, imi aduci un pahar cu suc?
Ii aud vocea pitigaiata si simt ca imi vine sa o arunc peste fereastra.
Cine naiba ii sunt? Servitor? Dupa partida de aseara, care a fost buna, ar fi trebuit sa plece deja.
Nu ii raspund si merg sa fac un dus. Poate pina ma intorc va pleca.Dau drumul la apa rece, unica salvare pentru a-mi reveni.
Cind revin o vad tolanita cu o tigara in mina. Nu am nimic contra fumatului. Mai i-au si eu cite un fum uneori dar urasc femeiele care fumeaza in pat.Mi se pare dezgustator.
-Ti-ai stins tigara si poti pleca, ii spun in timp ce ma imbrac intr-o pereche de bluji si un maiou negru.
-Dar iubi...un sarut macar? Si unde plecam? ma intreaba cu vocea un pic ragusita.
-In primul rind nu imi spune iubi iar in al doilea rind eu trebuie sa plec, ii raspund deja enervat.
In juma de ora trebuia sa fiu jos la dejun cu Jenny si Andrew. Azi urma sa mergem in oras. Iar pitigaiata asta nu avea de gind sa se ridice din pat.
-Si cum ramine cu noi?
-Esti amuzanta si un pic ... timpita..A fost doar o partida de sex si atit.
O observ incruntindu-se. Pina la urma se imbraca si iese din numar fara sa zica ceva. Ughhh.. am scapat. Nu inteleg de ce unele femei asteapta ceva maret dupa o noapte de sex. Doar nu aveam de gind sa o i-au de nevasta?!?!?
Dau sa ies din numar si o vad pe Jenny linga usa. Nu stiu ce are fata asta dar uneori ma enervez cind o vad alteori imi vine sa o i-au in brate si sa o sarut.
Daca nu ar fi avut trasaturi identice cu .. aia, as fi putut conta pe ceva mai mult desi dupa esecul cu Pamela nu cred ca o sa mai am ca prioritatea casatoria.
-Rob, trebuie sa vorbim urgent, imi spune Pam cu o voce prefacuta.
-Da Pam, o sa fiu la tine in 20 de minute, ii raspund si pornesc motorul. Nu stiu ce s-a intimplat.
Imi face iar surpriza sau ce?
Ii ador surpizele ce tin de noptile noastre fierbinti. Ma innebuneste femeia asta si nu ma razgindesc in a o lua de sotie. Dupa ce am aflat ca este insarcinata am inceput sa o iubesc si mai tare. Stiind ca vom avea un copil impreuna m-a facut sa inteleg ca in viata nu conteaza doar banii sau cariera. Conteaza relatiile care le avem cu cei din jur si emotiile care le avem cu ei. Da, devenisem un timpit de cind eram cu Pam. Dar imi placea senzatia.
Cind ajung in fata apartamentului ei, imi suna telefonul. Apelantul era Ly, viitoarea mea cumnata.
-Da, Ly.Ma grabesc, zi mai repede.
-Unde..esti? ma intreaba cu o voce speriata.
-Sunt jos in fata blocului lui Pam, ce s-a intimplat? o intreb grabit in timp ce ma indrept spre usa.
-Nu te du la ea, te rog.
-Ce-i cu tine?
-M-am certat..cu ..Dereck,imi spune si simt cum imi transpira fruntea. Simt de parca ceva se va intimpla.
-Hai vorbim dupa, ii spun si pun receptorul. Ma suna din nou dar nu raspund. Urc in lift si nu inteleg de unde senzatia aceasta aiurea??!? Ma apropii de usa si ma mir ca e deschisa. Intru si aud niste zgomote. Merg pe coridorul lung si cind ajung linga bucatarie inteleg ce zgomote aud...
Imi fac curaj si intru si ceea ce vad ma omoara. Imi simt respiratia incetinind...EA, VIITOAREA MAMA A COPILULUI MEU si cu.... el?????
Stau incremenit si ii urmaresc cum primesc placare de la partida lor de sex si imi se face greata. Ea, care credeam ca ma iubeste si care imi amintea despre iubirea ei pentru mine in fiecare zi ma insela????
Atunci am inteles multe. Unde isi petrecea timpul.Atunci am inteles ceea ce incerca sa imi spuna Andrew. Inseamna ca era ea in Boston.....In timp ce eu credeam ca ea e la ai ei....
-Robert?? Ce..cauti aici? i-am auzit vocea speriata un pic.
-Venisem sa vad ce faci, sa inteleg ca m-ai chemat.....
-Dar nu te-am chemat....
M-am intors si am iesit din apartament..Imi era greata ca fusesem jucat pe degete. Am condus cu viteza mare pina la apartament, nu aveam chef sa vad pe nimeni.Doua zile am stat singur. Seara mergeam in bar unde agatam pe cineva.Aveam nevoie sa uit de tot.
Asa devenisem rece si indiferent. In femei vedeam doar sexul si atit. Fara sentimente, fara amabilitate.Fara nimic. Doar mama si Polly aveau respectul meu.
Si acum Jenny..De ce aparuse in viata mea? Si de ce trebuia sa arate identic cu ea??!?!?
CITEȘTI
Iubire de birou ( In curs de editare)
RomanceDesi nu crede in iubire Jennifer a visat mereu la o iubire ca-n filme, cu emotii și fluturi in stomac. Viata i-a adus surprize multe. Divorțul părinților i-a schimbat lista cu priorități în viață. Dar nu e doar aceasta, au mai urmat multe care au m...