Capitolul 41

8K 340 3
                                    

Il privesc atent in timp ce imi zimbeste iar fluturii aterizeaza si decoleaza in stomacul meu.Oare de ce ma atrage atit de mult?? Faptul ca se comporta bine cu mine in ultimul timp sau e din cauza ca arata atit de bine?

Am mai vazut tipi care au un corp bine lucrat dar nu pot sa zic ca mi-au placut.. Sa fie oare..? nu...Cred ca uneori exagerez..

-Coborim sau mai facem un cerc? ii aud vocea.

-Inca un cerc?

-Erai atit de ingindurata cam am rugat taximetristul sa faca un cerc cartierului, imi spune si incepem a ride ambii.

-Nu, ma scuzi.Coborim.

Dupa ce ii achita domnului care mi-a facut din ochi ne indreptam spre intrarea in bloc unde o observ pe Sammy cu Di si Dereck.

-Mami, mami Sammy mi-a zis ca mergem sa cinam in oras, imi striga Di la ureche dupa ce a venit si m-a imbratisat.

-Da? intreb si ii privesc pe toti atent.

-Avem un motiv de sarbatoare, spune Sammy care radiaza de fericire, si am vrea sa fiti si voi cu noi.

-Hmmm..motiv de sarbatoare? ii zic si o privesc.Doar sa ne schimbam si mergem.

-Voi mergeti si va schimbati iar eu am grija de barbati, spune Sammy si ii ia pe cei doi de mina.

Am urcat sus si am rugat-o pe Di sa isi aleaga hainutele pentru cina. Am lasat usa deschisa la baie ca sa o aud si mi-am dat hainele jos. Stiam ca aveau o noutate buna dar eram atit de epuizata incit simteam ca un dus ma va ajuta la sigur.Am dat drumul la apa si am savurat fiecare strop de apa invelindu-mi corpul. Totusi apa are o putere magica de a te ajuta sa scapi de stres, de oboseala. Daca nu era cina in oras aveam sa stau inca in dus.

Am auzit-o pe Di spunindu-mi ca si-a ales o rochita si sandalutele ei norocoase.

Am iesit din dus, mi-am invelit corpul intr-un prosop si am iesit din baie dar am ramas in loc linga usa. Robert era linga Di si o ajuta sa isi lege sandulutele.

Incerc sa imi misc picioarele inapoi dar nu reusesc. Isi ridica privirea spre mine si pare si el stinjenit.

-Imi cer scuze daca te-am speriat, usa era deschisa, imi spune dupa ce finiseaza cu sandulutele. Va astept jos.

-Nu, nu e nimic.Poti sa ne astepti in salon.Di condu-l pe domnul Robert in salon si ofera-i un pahar cu suc.

Di il ia de mina si merg ambii spre salon.Eu rasuflu usurata si ma asez jos linga usa.Bine ca nu am iesit fara prosop.Avea sa fie si mai stinjenitor.

Ma apropii de oglinda si ma uit la propria imagine. Am un copil si arat bine.Timpul nu a fost crud cu mine. A fost intelegator. Imi i-au rochia si imi desfac parul, il pieptan si il las pe spate prins intr-o brosa de par. Un pic de rimel, un ruj si parfumul, nimic mai mult.

Cind ajung in salon, Robert cu Di priveau SpongeBob Squarepants.

-Mai vreti sa mergem la cina?ii intreb si zimbesc.Arata atit de dulci impreuna..

-Eu as fi preferat sa stau cu tine, imi sopteste in timp ce trece pe linga mine si isi ia telefonul de pe masa.

-Spongebob ne va astepta, haideti la cina, spune Di si se se duce la usa.

-Sa mergem, spune Robert si cu totii parasim apartamentul.


..............


Au ales un restaurant de lux din centru orasului. La sigur e o noutate de logdna, ma gindesc in timp ce ne uitam in menu.

Iubire de birou ( In curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum