Capitolul 37

7.8K 337 3
                                    

Nu stiu cit am dormit dar m-am trezit cu o energie si o pofta de viata nebuna. M-am ridicat din pat si am privit imprejur.Mi-am dat seama ca nu sunt in numarul meu.Unde eram? Mi-am adus aminte ca pe drum in taxi Robert mi-a zis ca o sa stau la el in numar pina vine de la o intilnire de afaceri. Desi nu era in numar ii puteam simti prezenta. Parfumul sau era inca in aer.. M-am uitat la ceas si m-am speriat..Am dormit 4 ore...Doamne, chiar e nevoie de somn de fiecare data ce ma derankez emotional??


Mi-am adus aminte de Jason si fiori reci mi-au trecut prin tot corpul..Ce voia de la mine?? De ce voia sa o vada pe Di?? De unde ii stia numele?? Nu cumva se vazuse cu tata?? Oare el i-a povestit de noi? Nu l-as ierta...


M-am indreptat spre masuta de cafea si am vazut un bilet. L-am luat in mina si l-am citit de vreo doua ori..Nu puteam crede..


"Domnisoara Merslow, va astept luni la oficiu.Sa fiti punctuala."


Si atit?!?!?!? Adica, cum asa?? Citeva ore in urma a fost atit de dragut cu mine si acum imi lasa un bilet scris in graba dar cu asa o indiferenta care s-a simtit deodata..Stiam ca asa va fi. Oare credeam ca el poate simti ceva pentru mine? Cine sunt eu?? Nu sunt frumoasa, nu am bani nu sunt nimeni si am un copil. De ce as crede ca el s-ar uita la mine???


M-am indreptat spre numarul meu unde l-am gasit pe Andrew la usa.


-Dar eu te cautam , imi spune in timp ce imi studiaza fata rosie. Da, am plins. Mi-a fost ciuda pe mine ca m-am lasata dusa de val, ca mi-am facut unele mici mici sperante..


-Esti bine?ma intreaba.

-Da, am in teles ca putem pleca deja, da?

-Da, am vorbit cu ai nostri si ne-au zis ca ne putem intoarce deja.Apropo, Robert nu trebuia sa fie cu tine?

-El..nu stiu unde e, i-am raspus cit de indiferent am putut.Nu am vrut sa ii spun nimic despre bilet. Nu cred ca conteaza.

M-a privit un pic apoi si-a butonat telefonul, spre sfirsitul acestui "ritual" a lovit peretele.

-La naiba, Robert, spuse mai mult lui decit mie.



...................


Am ajuns in oras seara. Andrew imi spuse ca pe Di urma sa o aduca peste doua zile el insusi. Ma simteam incomod de grija si atentia lui. ma simteam cu un frate mai mare care are grija de mine. Si chiar imi placea acest sentiment.

Dar era bine? Nu era prea de tot ca seful meu sa fie grijuliu cu mine si copilul meu???Plus ca imi placea de fratele sau??? Doamne, cred ca am citit prea multe carti cu happy end-uri....

Fiind fara Di, o sunasem pe Sam, voiam sa o vad. Imi era dor de ea. Cu toate intimplarile acestea nu reusisem sa stau cu ea ca pe timpuri. Ne-am decis sa mergem intr-un local nou. " The tequila girl", asa se numea barul arata ca un bar pentru tineri din filme. Domnisoare frumoase dansau pe scena.mesele erau aproape ocupate.


-Nu inteleg de ce ai ales localul acesta, ii spun in timp ce mergem dupa domnul ce ne conduceas spre masa noastra.

-Derek mi l-a recomandat, imi spune si zimbeste.


Luam loc la o masa din mijloc, comandam ambele margarita si incepem a povesti ce am facut cit timp nu ne-am vazut. Ii povestesc si despre Robert. Nu puteam sa nu ii spun ei tot ce s-a intimplat intre noi. ...in caz ca exista un "noi".


-Ti-am zis sa ai grija cu el, imi spune Sam in timp ce se uita prin parti.

-Sam..uite, nu stiu ce e cu mine. O am pe Di, am serviciul nu pot sa imi permit o aventura de o noapte, asta sunt pentru el, dar nu stiu..e atit de dificil...

Cind termin fraza observ un chip cunoscut..la brat cu o domnisoara.Imi simt inima batind atit de tare de parca ar fi la un maraton..Respiratia mi se opreste si ma simt ca o cirpa aruncata la gunoi...da, stiu, eu sunt vinovata...Nu trebuia sa imi imaginez ca cineva o sa se poata uita la mine, sau sa se indragosteasca... Am simtit cum doua lacrimi mi se revarsa pe obraji..Asta era deja prea de tot.

-Esti bine?De ce plingi? ma intreba Sam care nici nu il observa pe Robert.

-Nu,nimic...fumul de tigari..probabil.Ce face Derek? intreb eu brusc ca sa schimb subiectul.


Spre fericirea mea Sam nu imi observa starea. Imi povesteste despre ea si Derek. O ascult dar nu ma pot concentra la ce imi spune. Ma simt rau..Am nevoie de patul meu si ceasca de ciocolata fierbinte...Nu, nu.. numai nu ciocolata fierbinte, caci imi aduce aminte de el... Fara ca sa vreau imi indrept privirea spre el si observ ca se uita la mine. Mentin contactul vizual citeva secunde apoi imi intorc privirea in partea opusa.

Mai tirziu de masa noastra se apropie doi tipi care ne servesc cu o sticla de sampanie. Sam accepta indiferenta dar e amabila cu ei. Unul din ei se apropie de mine si imi sopteste ceva la ureche. Muzica e prea tare si nu inteleg ce mi-a spus. Dau din umeri in semn ca nu inteleg. Se apropie inca odata si abia atunci aud invitatia lui la dans. Care dans???Nu vreau sa dansez, nu vreau sa fiu aici...Dar poate ar trebui sa dansez cu el si astfel imi eliberez un pic gindurile de Robert??

Mergem pe ringul de dans exact cind incepe o melodie lenta. Ma cuprinde strins, prea strins...Incerc sa il indepartez macar un pic dar esuez.

-Draguto, fii blinda, imi spune si incearca sa ma sarute.

Ei, asta nu era de dorit..Incearca a doua oara dar e mai puternic asa ca imi tine capul strins si ma saruta fortat, incerc sa ii dau o palma dar imi prinde mina...Asta ma ingrijoreaza un pic..Sam e departe si cred ca nici nu observa ce se intimpla aici cu mine..

-M-ai invitat la dans, asa ca doar danseaza te rog,ii spun raspicat, poate a intelege omul..

Dar nu a fost sa fi cum am vrut eu. Fie caracterul sau, fie dorinta lui de a fi cu mine, dar a incercat sa ma sarute

pe git, i-am indepartat gura cit mai rapid si am incercat sa plec de linga el.

-Lasa-ma sa plec, i-am strigat enervata si obosita.

-Dar eu cu cine ma voi distra? ma intreba si imi facu cu ochiul.

-Cauta-ti pe altcineva disponibil.

-Si tu nu esti disponibila?

-Nu!

-Cred ca domnisoara ti-a explicat destul de clar!!!


O voce cunoscuta se auzi cind muzica fu mai incet.

-Si tu cine esti?

-Ai nevoie de explicatii? il intreba Robert cu niste ochi reci ca gheata.

Tipul se intoarse si timp de citeva secunde disparu de linga mine.

Nu i-am spus nimic ci m-am pornit spre masa unde Sam ma astepta.

-Jenny, stai, ii aud vocea.

-Nu, nu vorbi cu mine.

-Lasa-ma sa iti explic.

-Ce sa imi explici? Ca m-ai lasat balta in alt oras si ai venit intr-un bar cu cineva?

-Jenny....

-Nu vreau sa te vad, ii spun si o i-au la fuga.


Nu voiam sa fiu linga el. Nu voiam sa il vad cu altcineva.Ma deranja, ma durea. Aveam nevoie sa fiu singura, sa ma linistesc si sa imi i-au puteri pentru viata mea, a mea. Nu aveam loc in viata lui iar el nu avea loc in viata mea. Punct.

Restul serii l-am petrecut la mine in apartament cu Sammy, am privit un film siropos, unde iubirea a cistigat. Am mincat doua cutii de pizza si o torta cu fructe. Am adormit impacate ambele desi fiecare avea ceva pe suflet..Inca o zi si aveam sa o vad pe Di. Ma hotarisem sa ma gindesc doar la noi doua. Gata cu barbatii astia egoisti!!!

Nu mai am loc in inima pentru ei.


Iubire de birou ( In curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum