Dupa ce m-am pregatit pentru vizita la orfelinat in graba, m-am indreptat spre ascensor. M-am oprit in fata oglinzii de pe hol si m-am admirat. Eram intr-o rochie alba pina la genunchi cu minecile lungi, o pereche de cizme negre cu toc mic. Paltonul negru si machiajul simplu mi-au finisat garderoba. Ma simteam un pic incomod. Aveam sa dau de oamenii care au fost martori ieri la evenimentul distrus de idioata aia. Ma linisteste faptul ca nu are dreptate. Nu sunt cu Robert. A fost doar un dans.
Sper ca Robert nu va povesti nimanui de incidentul de azi noaptea. Dar nu inteleg de ce s-a culcat linga mine? Chiar atit de mult o iubeste pe ea, incit se simte atasat de mine pentru ca semanam??
Intru in lift si bat nervoasa cu cartela in usa.Cind se deschid usile observ citiva oameni de la cina de ieri.Ma apropii de Mary.
-Buna , spun timid.
-Jenny buna , imi raspunde vessel Mary.Cum ai dormit?
Eheeeiii..daca ai sti cum am dormit si inca cu cine.......
-Bine,multumesc.
Doamna Gold si domnul Greysl se apropie de noi.Robert si Andrew discuta ceva aprins.
-Am auzit ca Robert si-a facut de cap cu cineva aseara, spune domnul Greysl.
Eu ma fac invizibila, as vrea eau..
-Scumpule, de unde stii tu oare? il ironizeaza doamna Gold.
-Pai, cei de la room service s-au dat de gol, spune si incep toti a ride.
Hiuuuu...A trecut.Am scapat.Sper ca Robert sa nu zica nimic de mine si sa nu faca glume.Nu cred ca o sa rezit.
-Suntem cu totii aici?Deci, la iesire sunt 5 masini.Ne vedem in fata orfelinatului, spune doamna Gold si se indreapta spre iesire.
Mary se apropie de mine si imi zimbeste.
-Tu cum ai dormit? intreb din politete.
-Bine, mersi.Am privit doua filme horror, asa ca inchipuie-ti,spune si incepe a ride.
Cind ajungem afara, sunt doar doua masini.Ma urc impreuna cu Mary in cea libera, si se primeste ca suntem doar noi doua si soferul.Ce bine!!!
Viitorul orfelinat arata minunat desi mai este nevoie de lucrari.In doua sau trei luni va fi gata, Andrew si Robert au facut unele observatii muncitorilor de pe santier. Ei, la rindul lor, au explicat ca au fost unele schimbari facute de catre Thomas..Hmm...Ce legatura are el cu proiectu?Bineinteles, inafara de sectorul financiar??
Doamna Gold a fost foarte impresionata de cladire.Daca sincer, si eu. Vor fi trei blocuri cu 5 si 2 etaje. Primul bloc va fi cel destinat dormitoarelor copiilor si a cantinei. Blocul al doilea va fi cel pentru studii.Iar al treilea bloc nu are inca nici o intrebuintare.Ciudat..
La intoarcere la hotel,sunt anuntati ca vom lua prinzul cu totii. Ma ridic in camera ca sa imi las geanta si sa vorbesc cu Sammy.Di e bine. Ma bucur ca totul e bine.
Cobor imbracata lejer si ma bucur ca stau la masa linga Mary si o angajata din companie. Mii cunoscuta dar nu stiu de unde.Nu am avut timp sa cunosc ceilalti lucratori sau sa imi fac prieteni.Robert sta in fata mea dar nici nu ma priveste.Pentru inceput ma simt bine. Nu ma deranjeaza faptul ca nu ma ia in seama sau mai bine zis ca nu ma vede. Dup ace ni se adduce desertul, aud un ris de femeie ce ma deranjeaza. Am cunoscut-o. Ea cea cu care l-am prins pe Robert in birou. Idioata!!!!Ce naiba cauta aici? Observ cu coada ochilor ca Robert flirteaza cu ea.Si nu stiu de ce dar ma simt aiurea. Un gram de gelozie ma cuprinde. Oooops...Nu e bine.Nu e bine deloc. CE inseamna sentimentul asta??
-Robert, sa inteleg ca ti-ai intilnit doamna noptii, da?ride Polly.
Eu mai nu ma innec cu bacatica de carne dar bine ca nu a observat nimeni. Domnul Greysl il priveste fara nici o emotie. Robert se uita pe o secunda la mine si apoi se intoarce spre Polly.
CITEȘTI
Iubire de birou ( In curs de editare)
RomanceDesi nu crede in iubire Jennifer a visat mereu la o iubire ca-n filme, cu emotii și fluturi in stomac. Viata i-a adus surprize multe. Divorțul părinților i-a schimbat lista cu priorități în viață. Dar nu e doar aceasta, au mai urmat multe care au m...