-Mami, mami trezeste-te....
Nu stiu cind am adormit dar mii greu sa imi deschid ochii. Di se urca linga mine pupindu-ma zgomotos.
-Trezireaaaaaa!
O cuprind si ii miingii parul cirliontat si o privesc atent.
-Esti gata?
-Nuu, trebuie sa luam dejunul apoi sa ma juti sa inchid gemantanul..
-Gemantanul..? intreb incet. De unde l-ai luat? Era sus in debara...Cum l-ai ajuns?
-Pai, mami..Cine vrea, poate, imi spune si ma mai pupa odata inainte ca sa se dea jos.
Sammy m-a sunat sa ma anunte ca zborul e la amiaza asa ca avem timp sa ne facem bagajele.Ma indrept lenesa spre bucatarie ca sa o gasesc pe Di cocotata pe un scaun incercind sa ia din frigider de pe polita de sus marmelada si laptele. Nu stiu de unde are atita energie? Stiu ca e doar un copil dar e foarte activa, uneori as zice prea....
-Mami, facem un dejun englezesc? Doar mergem in Londra, nu?
Ma pufneste risul cind o vad cocotata sus, cu o mina in briu si cu parul cirliontat in toate partile.
-Cum doresti Di, doar ca e un dejun destul de copios, poate facem ceva asemanator?
-Vreau clatite cu marmelada, suc de portocale, sunca cu ou si rosii, spune Di si se da jos de pe scaun.
-O sa adaug si o cafea..pentru mine, bine? o intreb si picioarele imi devin de gelatina cind imi face cu ochiul.
In doua ore am reusit sa pregatim si sa luam dejunul, sa ne facem gemantanele si sa ne imbracam corespunzator calatoriei. Di este imbracata intr-o rochita alba cu buline negre, o pereche de ciorapiori albi si sandulute albe. Parul i l-am lasat pe spate doar ca i-am prins firile mai rebele. Stiu, nu e imbracamintea perfecta pentru un zbor de aproape 9 ore dar... asa a vrut ea sa mearga. A zis ca vrea sa arate bine pentru...Robertino... Cind o aud cum ii spune imi vine sa rid. Dar imediat imi apare imaginea lui in fata si zimbetul de pe buze dispare. Respir din greu cind ma gindesc ca vom zbura in acelasi avion atitea ore. La sigur locurile noastre vor fi aproape.
-Mami nu deschizi usa? ma intreaba Di si imi dau seama ca am stat in transa ceva timp si nu am auzit soneria.
-Da, scumpo, stai aici.
Ma indrept spre usa si o deschid incet. O Sammy megafericita si zimbareata apare in prag.
-Sunteti gata?
-Da, doar sa imi i-au geaca, ma intorc in salon unde o vad pe Di stind linga geamantanul sau mic.
Ma indrept spre garderoba mea si ma privesc atent in oglinda. O rochie simpla bej care nu imi acopera genunchii, parul prins intr-o coama la spate, cizme negre fara toc si o fata posaca. Ce se intimpla cu mine? Plec in Londra pe citeva zile pentru a sarbatori logodna celei mai bune prietene si eu stau asa posaca?Nu e frumos fata de ea, fata de prietenia noastra.Imi musc limba ca sa ma trezesc din starea in care sunt si ma uit inca o data in oglinda.. Ma vad zimbind..ce naiba, e Londra!!!!!!! Imi i-au geaca de piele si ma indrept spre fetele scumpe din salon.
-Wow, arati....minunat, imi spune Sammy si realizez ca rosesc.Serios Jenny.
-Da, mami..chiar esti frumoasa azi, imi spune cu o privire ganditoare.
-Multumesc, multumesc pentru cuvintele frumoase dar poate mergem? intreb si ma intind la gentile nu prea mici dar imediat sunt ca in transa cind ii aud vocea malefica..
-Va ajut eu.
Nu ma pot ridica de la bagaje..Chiar nu stiu de unde are influenta aceasta ciudata asupra mea si a corpului meu. Ii simt atingerea atunci cind imi ia mina de pe genti si ma da un pic la o parte.
CITEȘTI
Iubire de birou ( In curs de editare)
RomanceDesi nu crede in iubire Jennifer a visat mereu la o iubire ca-n filme, cu emotii și fluturi in stomac. Viata i-a adus surprize multe. Divorțul părinților i-a schimbat lista cu priorități în viață. Dar nu e doar aceasta, au mai urmat multe care au m...