Nu am asteptat sa aud vre-un comentariu si am intrat in salonul lui Andrew. Am simtit cum ochii imi lacrimeaza cind mi-am vazut seful intr-un pat cu perfuzie si tubul de oxigen la gura. E seful meu dar datorita unor situatii a ajuns sa insemne mult pentru mine. Nu voi recunoastea asta dar voi mentine ideea ca e un sef bun.
Si-a deschis ochii si a zimbit.Un zimbet chinuit. Imi vine sa il intreb ce s-a intimplat dar nu am curajul,Nu ar fi frumos.Nu vreau sa il deranjez.
-Domnisoara Merslow,ma bucur sa te vad.
-Domnule Gold, cum va simtiti?il intreb si ma asez pe scaunul de linga el. Abia atunci observ cravata lui Robert. Inseamna ca a fost aici?Nu este atit de indiferent fata de fratele sau?
-Vreau sa ma reprezinti la sedinta de azi,imi spune dupa ce isi scoate tubul de oxigen.
-Nu stiu daca o sa reusesc..incep sa spun dar ma intrerupe.
-Vei reusi,imi spune si-mi intinde mina.
Nu stiu ce vrea dar intr-un final intind mina si mi-o tine strins.
-Obstacolul e Thomas.E cam pervers si mereu lasa totul pe ultimul moment.Dar sunt sigura ca te vei descurca. In momentul dat intra Robert si se opreste in mijlocul camerei holbindu-se la minele noatre impreunate..Offf..ce are tipul asta?Me enerveaza cum ma priveste uneori.Am impresia ca e sarit de pe fix.
-Robert, ai grija ca sedinta sa fie cu succes,ii spune Andrew ducindu-si minele la cap care este bandajat.
-Sa am grija de sedinta sau de "iubita"ta?intreaba cu sarcasm Robert.
-Am vorbit deja pe tema aceasta, ii spune Andrew enervat. Batrinul Michael nu ar fi semnat atit de usor contractul.
Eu simtindu-ma incomod ma ridic si ii spun domnului Andrew:
-Eu trebuie sa plec. Sedinta incepeintr-o ora, spun calm. Iti..va doresc insanatosire grabnica,spun si ies din salon.
...........
Sedinta e in toi. Totul merge conform planului daca nu as lua in consideratie privirile insistente ale lui Thomas. Nu stiu daca e atent la ce se vorbeste.
-Conform planurilor, cheltuielile se vor reduce cu 5% daca comandam materialele de la firma de constructii, spun eu si astept parerea tuturor.Putem incepe constructia de luna viitoare.
-Nu uitati ca totusi avem o suma frumusica donata pentru acest proiect. Domnul Johns ar trebuie sa fie la curent,spuse Thomas.
-Atunci organizam o sedinta cu dumnealui cit mai curind,propune Robert.
-Astept detaliile,spuse Thomas si incepu a-si stringe lucrurile.
Acela fusese semn ca sedinta se incheiase.Mary se ivi la usa facindu-mi semn ca sunt cautata la telefon. Mi-am cerut scuze,am luat mapa si m-am indreptat catre ea.
-Te cauta Sammy,imi spune si zimbeste.
-Domnisoara Merslow,ati putea sa-mi oferiti citeva minute?se aude vocea lui Thomas.
Ma intorc si il privesc atent.Robert iese din cabinet fara ca sa zica ceva.
-Da,domnule.
-Cred ca ne putem tutui,nu?
-As dori sa raminem la "dvs" totusi.
-Doresti sa mergem sa bem o cafea?
-Multumesc dar am deja ziua planificata,ii spun si zimbesc politicos.O zi buna.
Am zis si am iesit, la receptie Mary imi intinde telefonul.
-Alo,sun si o audpe micuta Di rizind.
-Jen, noi suntem la voi.AM facut amiaza cu Di si vrem sa pregatim ceva gustos.Poti trece pe la supermarket?
-Da,desigur,raspund vesela.
-Iti trimit mesaj cu lista produselor.
-Ok,pupici micutei mele,spun si incid telefonul.
-Ne vedem luni Jenny, imi spune Mary.
-Pa Mary.
Ies din cladire si respir usurata.Desi e simbata a fost o zi destul de incarcata.Dar ma bucur ca domnul Andrew e bine si ca sedinta a trecut bine.Iar cina cu micuta mea si Sam imi ridica moralul.Un sfirsit al zilei minunat.Abia astept sa-mi povesteasca ce au facut in parc dupa ce am plecat.Intru in supermarket si verific mesajul de la Sam.I-au tot ce mi-a scris si-mi dau ochii peste cap cind vad "2 sticle de vin demisec". Cind ajung la casa imi suna telefonul, ma uit la ecran si vad numarul lui Sam.
-Da,Sam ajung in 20 de minute,ii spun si achit produsele.
-O mica schimbare de plan,imi spune Sam cu o voce ciudata.
-Da?
-Vine si Dereck.
-E ok.
-Nu te deranjeaza?Stiu ca am vrut o seara ca intre fete,dar el pleaca mine pe doua saptamini si as vrea sa fie cu mine azi.
-Nu-ti fa griji,totul e ok!
Ajung acasa si ma intimpina micuta mea Di cu un sort de bucatarie si cu parul prins sus.E atit de haioasa si dulce.
-Scumpa mea, salut, ii spun si o cuprind dupa care imi da un pupic pe obraz.
-Mami!!!Noi gatim cu Sam, imi spune emotionata Di.
-Bravoo!!
Dupa ce am aranjat masa a venit Dereck.Era atit de dragut cu Sam incit imi parea ca privesc un cuplu la televizor si nu in realitate.Sunt indragostiti unu de altul si se comporta atit de bine si atent unul cu celalalt.
Seara trece relaxant si dupa ce o culc pe Di mergem toti la terasa de pe etaj.Da,am uitat sa menrionez ca la fiecare etaj este o terasa mare cu canapele si flori. Afara e racoare dar e destul de placut. Ma intorc sa vad daca vin si Sam cu Dereck si il aud pe ultimul vorbind la telefon:
-Da..stiu.nu.la terasa,nu stiu, dupa ce a zis ultimele cuvinte ma privi lung.
Luam loc pe canapea si Dereck ne toarna vin in pahare. Cind duc paharul la gura imi pare ca delirez..Vad o fantoma. Fantoma lui.Ar trebui sa beau mai putin alcool.
-Buna seara, spune fantoma.
-Robert, spune Dereck si ii da mina.Sam il saluta si isi savureaza vinul.
Se apropie de canapeau mea luind loc.
-Jennifer buna seara, spune si isi ia un pahar cu vin. Imi dau seama de ce Sam a luat un pahar in plus.Ah...ce-i fac dupa..
-Domnule Gold buna seara, ii raspund incet savurind vinul.
Cind linistea e deja incomoda, Dereck se duce pina in apartament si se intoarce cu un casetofon si il porneste. Se aude o melodie lenta foarte frumoasa.Imi pare ca am mai auzit piesa aceasta dar nu stiu unde.
-Imi cer scuze,spuse Dereck.Vreau sa savurez prezenta iubitei mele si o ia pe Sam la dans.
Ma uit la ei si zimbesc. Imi duc paharul la buze si nu reusesc sa inghit lichidul relaxant ca ma inec indata ce aud fraza lui Robert:
-Jennifer,nu vrei sa dansam?
-Poftim? reusesc sa zic dupa ce incep a tusi inecindu-ma cu vin...
CITEȘTI
Iubire de birou ( In curs de editare)
Lãng mạnDesi nu crede in iubire Jennifer a visat mereu la o iubire ca-n filme, cu emotii și fluturi in stomac. Viata i-a adus surprize multe. Divorțul părinților i-a schimbat lista cu priorități în viață. Dar nu e doar aceasta, au mai urmat multe care au m...