Capitolul 44

7.6K 323 7
                                    

Nu l-am vazut pe Robert de cind si-a lasat bagajele, nu ca ar fi multe, dar a intrat in numar pe citeva minute si a plecat.  A plecat fara sa isi i-a la revedere. M-am simtit suparata si un pic incomod ca a plecat fara ca sa ma priveasca. Se comportase de parca nu eram intr-o camera cu el..Mi-am muscat limba destul de tare ca sa imi revin si am mers spre Di care privea desene animate.

Am reusit sa facem cite un dus cu Melody, am savurat pufosenia prosoapelor si halatelor  de care s-a indragostit Melody.                                                                                                                                                                            Ne-am pregatit hainele pentru plimbarea de amiaza cu Sammy si Dereck. Nu voiam sa le fim o povara, era totusi o mica vacanta a lor cu ocazia logodnei. Am decis sa mergem cu ei dar apoi sa ii lasam sa petreaca timpul impreuna.Eram entuziasmata, fericita ca eram in Londra. Nu credeam ca aveam sa ajung sa respir aerul britanic sau ca ma voi plimba cu copila mea si prietenii mei pe linga riul Thames sau ca vom ajunge in parcul central.

-Di mergem? o intreb cind aud o bataie in usa.Trebuie sa fie Sammy.

Ii spun si ma indrept spre usa si odechid lejer cu un zimbet care imi dispare cind realizez ca nu e Sammy in fata mea ci o doamna foarte frumoasa. Are parul blond aranjat in bucle, buze mari rujate, o rochie mini rosie si tocuri..hmm..tocuri mega inalte. Ma priveste confuz dar nu zice nimic.

-Va pot ajuta cu ceva? intreb  deja iritata ca sta si tace holbindu-se arogant la mine.

-Cine esti? vocea aroganta si puternica rasuna.

-Ati batut la usa numarului meu si ma intrebati cine sunt? ii spun si o privesc indiferent desi presimt ca o cunosc de undeva.Dvs cine sunteti?

-Eu sunt logodnica lui Robert Gold.Si din cite stiu asta e numarul lui.

Ceea ce a spus ma lasa fara cuvinte dar sper ca nu observa cit de mult m-a influentat ceea ce mi-a zis.Logodnica lui Robert? Pai nu era deja ex-logodnica lui? Si de ce a venit aici? De unde stia ca acesta e numarul lui? De unde stia ca el este in Londra? SI de ce am senzatia ca imi vine sa ii inchid usa in nas?!?!?!? 

-Este si numarul meu, spun si observ cum se incrunta dar ramine calma pe cind eu deja tremur si imi vine sa plec. 

Hai ca m-am ars...o logodna anulata tot o logodna ramine...Mereu pleca si ma lasa tremurind si rosind din cauza lui doar din cauza ei, a logodnicei sale..Nu pot sa astept sa aiba careva sentimente pentru mine caci..cine sunt eu? La sigur ca va ramine cu ea, ea findu-i logodnica.  De ce as crede ca sunt mai speciala decit ea? De ce as crede ca m-ar alege pe mine? Nu am corp de model, nu am conturi bancare cu mii de dolari si am un copil. Da, stiu ca nu toti ar accepta o iubita sau chiar si o sotie care are un copil de la altcineva....

-Transmite-i ca il caut desi..dau eu de el cumva, spune si se indreapta spre lift.Dar se opreste in fata liftului si spune:

- Cred ca ar trebui sa dispari de aici pina ne intoarcem aici. Stii, nu ai ce cauta aici.

Inchid usa si fara ca sa vreau imi simt ochii plini de lacrimi dar refuz sa ii eliberez.Ma las jos linga usa si ma bucur ca Melody e concentrata la televizor. Ma indrept spre baie si imi spal fata cu apa rece.Imi corectez machiajul simplu si imi i-au ochelarii de soare. Nu vreau sa ma observe cineva ca mai nu am plins...

...............

Desi credeam ca nu o sa ma simt bine, plimbarea cu Di, Sam si Dereck a fost vesela si  relaxanta.Am vazut citeva strazi renumite, am servit ceaiul englezesc cu lapte si prajituri. Cel mai mult am primit placere de la ochii lui Di ce radiau fericire, bucurie si asta era de ajuns ca sa ma simt implinita.               Nimeni nu a pomenit de Robert desi l-am vazut pe Dereck vorbind la telefon si dupa modul cum se uita la mine pe furis am simtit ca vorbea cu el. Ma evita, stiam asta si ma deranja.

Iubire de birou ( In curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum