Capitolul 12

9.7K 401 5
                                    

Nu stiu cit am fost adormita dar cind am deschis ochii am vazut ca soarele apunea iar eu eram la mine in numar.M-am ridicat si atunci am observat jacheta cuiva pe marginea scaunului de linga patul meu. Nu am reusit sa fac nici doi pasi caci Robert iesi din baie.Avea minecile rasuflate si parea obosit.

-Te-ai trezit deja?, ma intreba fara ca sa se uite in ochii mei.

-Da, i-am raspuns incet.

Mi-am strins hainele si le-am aranjat in geanta.Am dat sa ies din odaie dar el m-a apucat de mina strins.

-Ce ai cu fratele meu?, ma intreba rece, as spune chiar raspicat.

Nu stiam ce sa ii spun.Nici nu vroiam sa vorbesc.Aveam nevoie sa ajung la spital unde era Melody. Asa ca mi-am zmuls mina din mina lui si i-am spus:

-Nu ar trebui sa te intereseze.

Mi-a dat voie sa ies din numar.Am ajuns la usa domnului Gold si am vrut sa bat dar chiar in momentul cela usa s-a deschis.

-Jennifer, esti bine?, ma intreba ingrijorat. Era prim data cind ma mi se adresa pe nume, bineinteles cu exceptia serii petrecute cu domnul Michael.

-Da, domnule.Imi cer scuze pentru deranj., ii spun si parca as vrea sa intreb de apel, caci sunt sigura ca a fost informat.

-Domnisoara Merslow, de ce nu mi-ati spus ca aveti un copil?, ma intreba zimbind.

-Pai..eu.., am inceput a ma fistici.Cum sa ii explic sefului meu ca am ascuns faptul ca am un copil.Cum sa ii explic ca ma tem de Jason,tatal copilului meu.Ma tem sa nu afle el, caci daca afla...Daca afla, o va lua pe Melody cu el..

-Nu e nimic strasnic.Daca e ceva prea personal nu e nevoie sa imi spuneti.

Ma uit la el cu ochii holbati..Ma asteptam la un interogatoriu nebun. Mary ma preintimpinase ca e cam dificil domnul Gold,dar pina acum nu intimpinasem nici o dificultate in relatia de serviciu.

-Desi,as dori sa stiu cite ceva despre micuta.

-Imi cer scuze dar as putea mai intii sa plec sa o vad?intreb rusinata.

-Pai, ai un drum de strabatut pina la ea,imi spune si imi intinde un pahar cu ceva cafeniu.Sa fie coniac sau whisky? Nu imi place alcoolul.

-Bea un pic,iti va face bine.Uite, matusa ta nu mi-a zis unde se afla dar am inteles ca nu e grav.

-Ei sunt in Chicago, aproape strig.

Il observ cum se uita confuz la mine..Acum la sigur ma va concedia.

-Fiica ta e in Chicago??Jennifer,ce e in capul tau?Copilul trebuie sa creasca linga mama., imi spune si ia un git mare din acea bautura si vine linga mine aproape.

Ma incumet ai povesti cite ceva.Cel mai important,sau mai precis ceea ce trebuie sa stie. Melody sta cu matusa mea care lucreaza la o gradinita.Eu le trimit bani si colete in fiecare luna.Inadata ce voi fi promovata si voi avea un salariu mai mare imi voi putea permite sa o i-au cu mine.

In timp ce ii povestesc, ma priveste atent fara ca sa imi spuna nimic.

-Deci, aflu ca iubita mea are un copil,da? ma intreaba zimbind.

In momentul urmator usile se deschid si intra Robert.

-Iata-l si pe fratele meu,spune Andrew.Inca nu ai plecat?

-Cum sa plec cind la voi e atit de interesant si chiar intrigant.Si cum se simte matusa ta?, spune si se uita la mine.

Eu stau un pic si ma gindesc ca domnul Gold nu i-a zis de Melody.Ma uit repede la el si el imi zimbeste.

-Noi ne descurcam deja singuri,multumesc Robert., ii spuse Andrew si ma cuprinse strins.

Robert ne-a privit atent apoi a iesit si a trintit usa. Andrew ma dus linga canapea si mi-a dat telefonul.

-Meldoy e bine. A avut febra si au dus-o la spital.Dar e bine.Mine o externeaza, imi spuse si se uita lung la mine.

-Pot sa..merg sa o vad?intreb dar parca e o rugaminte si nu o intrebare.

-Da,desigur, putem merge.

......

Cind am intrat in salon, am vazut copilul cela scump al meu cu cirliontii imprastiati pe perna, caci la ai sai 3 ani jumate avea parul lung. Dormea linistita iar linga patul ei era matusa mea. Cind m-a vazut s-a ridicat si a venit linga mine imbratisindu-ma.

-Ma bucur ca am reusit sa dau de tine, Craciun fericit draga mea, imi spuse.

-Craciun fericit matusa, asta fu tot ce am putut sa ii spun.

Iubire de birou ( In curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum