Saeko x fem!reader |Pomoc w nauce|

389 12 2
                                    

Anime : Haikyuu
Postać : Saeko Tanaka
Tytuł : Pomoc w nauce
💖 fluff 💖
Shot dla fanka222
Mam nadzieję, że się spodoba ^^

~~~~~~~~~~~~

Jednym z twoich nielicznych przyjaciół był Ryūnosuke Tanaka, którego poznałaś na początku nauki w liceum Karasuno. Dobrze pamiętałaś jak bardzo przestraszona byłaś kiedy wpadłaś na niego na korytarzu, w końcu przecież każdy przestraszyłby się jednej z jego twardych min. Prawda? Jednak po dłuższym czasie znajomości zdążyłaś do tego przywyknąć. Pewnego dnia Ryūnosuke zaprosił cię do swojego domu i akurat wtedy poznałaś jego starszą siostrę, Saeko. 

Nie wiedziałaś czemu, ale na sam jej widok twoje policzki stały się czerwone jak wiśnie, a nogi jak z waty. Dopiero jakiś czas temu zdałaś sobie sprawę, że zakochałaś się w siostrze najlepszego przyjaciela. Nie mówiłaś mu nic o tym, ponieważ nie byłaś pewna jak na to zareaguje, a nie chciałaś aby się wściekł. Nigdy nie lubiłaś kiedy ktoś był na ciebie zły, a zwłaszcza Ryūnosuke.

Westchnęłaś i przewróciłaś stronę podręcznika od matematyki. Kolejną rzeczą jakiej nie lubiłaś była nauka. Jednak teraz musiałaś przygotować się na okropnie ważny sprawdzian z matematyki, do której nie miałaś głowy. Próbowałaś już dosłownie wszystkiego, dodatkowe zajęcia, przeczytałaś miliony drogich książek, oraz obejrzałaś wszystkie filmy z wyjaśnieniami zadań, ale nic ci to nie dało. 

Przetarłaś zmęczone oczy i spojrzałaś na zegarek. Świetnie, była już trzecia rano, a ty nadal siedziałaś nad książką. Starałaś się zwyciężyć nad sennością i jeszcze chociaż przez chwilkę pouczyć się tej czarnej magii, ale twoje powieki były takie ciężkie. Walczyłaś aż w końcu poległaś i zasnęłaś z głową na otwartej książce. 

~~~~~~~~~~

- [Reader] - rzucił obcasowo nauczyciel, jednak ty byłaś zbyt zmęczona, aby usłyszeć jego wołania. Mruknęłaś coś niezrozumiałego pod nosem i zakryłaś głowę w dłoniach rozłożonych na ławce. - [Reader]!

- Obecna! - krzyknęłaś prostując się w ławce. Dobrze wiedziałaś, że i tak ci się oberwie.

- Czy mogę poznać powód twojej nieobecności na lekcji? - nauczyciel spojrzał na ciebie swoim morderczym wzrokiem. 

- Ja... - odwróciłaś wzrok, aby obronić się przed kolejnym atakiem. - uczyłam się

- Uczyłaś? Więc, dlaczego zamiast uważać na lekcji i wykazać się tym czego się nauczyłaś, śpisz? - spojrzałaś w bok na Ryūnosuke, jednak chłopak od razu zaczął bawić się swoimi palcami. Zostałaś bez szans, sam na sam z nauczycielem potworem, który miał przewagę i w każdej chwili mógł zniszczyć cię pod względem psychicznym, jak to robił z innymi uczniami. 

W końcu jednak musiałaś się poddać i opowiedzieć o swoich staraniach nauczenia się matematyki. Ku twojemu zdziwieniu nauczyciel miłym głosem powiedział "Rozumiem, że naprawdę chciałaś się nauczyć wszystkiego na raz, ale nie powinnaś się przemęczać.". 

- [Reader]! - odwróciłaś się w stronę Ryūnosuke i posłałaś mu zmęczony uśmiech. 

- Cześć, Ryūnosuke

- Mówiłaś w klasie, że masz problemy z matmą, prawda? 

- Um.. - zaczęłaś bawić się kosmykiem swoich (kolor) włosów, nie lubiłaś mówić o swoich słabościach. - Tak

- Moja siostra mogłaby ci pomóc. Jeśli chcesz to mogę ją zapytać. - zarumieniłaś się, Saeko miała ci pomóc w lekcjach? Przecież nie będziesz w stanie nic zrobić w jej towarzystwie. Jednak prawdą było, że dziewczyna była twoją ostatnią deską ratunku.

- No dobrze, oczywiście tylko jeśli będzie chciała - zgodziłaś się niechętnie. 

~~~~~~~~~~~~~~~~

Starałaś się skupić na książce i tym co mówiła Saeko, ale nie mogłaś się powstrzymać i co chwilę dyskretnie zerkałaś w jej stronę. Nie mogłaś się powstrzymać, jej blond włosy wyglądały i pachniały anielsko, a kształtne ciało, przykuwało uwagę. Cholera, że też musiałaś się na to zgodzić. 

- Słuchasz mnie? - zapytała w końcu Saeko, szybko odwróciłaś głowę w jej stronę i spojrzałaś głupkowatym wzrokiem na jej twarz. 

- N-nie - odparłaś zawstydzona 

- Domyśliłam się - dziewczyna odsunęła się od biurka i spojrzała na ciebie ze śmiertelna powagą w oczach. - Mam jedno pytanie, dość dziwne, ale ważne

- Tak? - zestresowana odwzajemniłaś spojrzenie. Przecież, to niemożliwe, że dowiedziała się co do niej czujesz. Chociaż nie ukrywałaś tego zbyt dobrze. 

- Czy podoba ci się mój brat, Ryūnosuke? - odetchnęłaś z ulgą.

- Uh, już myślałam, że zauważyłaś co do ciebie czu... - zatkałaś usta ręką. Byłaś taka głupia, zamiast odpowiedzieć po prostu "nie", to właśnie wydałaś swój wielki sekret. 

- Czujesz coś do mnie? - zapytała przeszywając cię podejrzliwym wzrokiem. 

- Ja... - wzięłaś głęboki wdech i wydech, cóż i tak wszystko się wydało. Teraz, albo nigdy, powiesz jej co czujesz. - tak, zakochałam się w tobie od pierwszego wejrzenia, przepraszam.

- Dlaczego mnie przepraszasz? - Saeko dotknęła dłonią twój policzek i pogładziła go kciukiem. - Czuję do ciebie to samo, dlatego spytałam czy podoba ci się mój brat. 

- Naprawdę? - dziewczyna przytaknęła głową. - C-czy... no wiesz

Dziewczyna tylko lekko uśmiechnęła się, na znak, że zrozumiała co masz na myśli. Po chwili przybliżyła swoją twarz do twojej i złączyła wasze usta w lekkim pocałunku. 

- To teraz wracajmy do nauki! 

Anime One ShotsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz