Historia x fem!reader |Królewna|

536 20 1
                                    

Anime : Attack on Titan
Postać : Historia Reiss
Tytuł : Królewna
Shot dla mel4modela
Mam nadzieję, że się spodoba ^^

Btw zrobiło mi się ostatnio trochę zamieszania z shotami, dlatego umieszczę wam tutaj krótką listę 
1. gonta dla LenaNieLiu
2. Dwa Erwiny, jeden dla _Armin_Arlert_, a drugi dla gownorzaba
3. Jedno z wielu zamówień złożonych przez fanka222
Następnie będą już w kolejności w jakiej były składane, jeżeli ktoś nie pisał zamówienia w rozdziale ze wstępu, nie został wymieniony powyżej i złożył zamówienie w styczniu lub na początku lutego , to prosiłabym o upomnienie się, ponieważ mogłam coś przeoczyć. 

~~~~~~~~~~~~

Powoli otworzyłaś oczy, ku twojemu zdziwieniu słońce znajdowało się znacznie niżej niż przed tym jak zasnęłaś. Powoli podniosłaś się do siadu i o mało nie krzyknęłaś kiedy zauważyłaś, że nie jesteś sama. Nadal przestraszona spojrzałaś na blondynkę która leżała tuż obok ciebie i spokojnie spała.

Nie chcąc jej obudzić powoli schyliłaś głowę i spojrzałaś na jej zamknięte powieki. Jej twarz była piękna, a jej złote włosy delikatnie opadały na jej czoło i policzki. Lekkim ruchem odgarnęłaś kosmyk włosów który opadł jej na usta, ale w tym momencie dziewczyna również otworzyła oczy. Zastygłaś w bezruchu bojąc się jej reakcji. W końcu naruszyłaś jej prywatność, a nawet dotknęłaś bez jej wiedzy. Jednak dziewczyna tylko spojrzała na twoją minę z rozbawieniem, a nawet cichutko zachichotała. 

- Przepraszam, zasnęłam. - blondynka podniosła z ziemi torbę i położyła ją prosto przed tobą. - Zapomniałaś rzeczy ze szkoły, chciałam ci je przekazać, ale kiedy cię znalazłam to już spałaś. Chciałam zaczekać aż się obudzisz, ale trochę to trwało i również zasnęłam.

- Przepraszam, powinnaś mnie obudzić a nie czekać tak długo. Tak mi przykro, pewnie miałaś coś ciekawszego do roboty. 

- Ależ skąd - dziewczyna położyłaś dłoń na twoim ramieniu, dodając ci przy tym otuchy. - Nazywam się Historia Reiss, nie wiem czy pamiętasz, ale chodzimy razem do klasy.

- Oh, faktycznie. Wybacz, nie poznałam cię. - kłamstwo, znałaś Historię, ale nie jej wygląd. Dziewczyna była popularna, a każdy nazywał ją "królewną", ponieważ pochodziła z dość bogatej rodziny. Sama Historia była jednak szarą myszkę, która zazwyczaj trzymała się tyłów klasy i unikała dużych grup ludzi. Właściwie to byłaś do niej dość podobna, ale w przeciwieństwie do niej trzymałaś się swojej paczki przyjaciół, a jedyna przyjaciółka Histori, Ymir, została przeniesiona do innej szkoły miesiąc temu. - Chyba już wiem czemu nazywają cię królewną.

- Tak? 

- Kiedy spałaś to wyglądałaś jak śpiąca królewna - obie wybuchłyście śmiechem. Kiedy wasza chwilowa głupawka minęła obie zdałyście sobie sprawę z tego, że zaczynało się ściemniać. Niechętnie odwróciłaś się w stronę nowej przyjaciółki i posłałaś jej smutny uśmiech - Robi się już ciemno, muszę iść do domu

- Ja też - Historia spuściła wzrok. 

- Do zobaczenia - pomachałaś jej na pożegnanie

- Do jutra! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Usiadłaś na swoim ulubionym miejscu w klasie i natychmiast otworzyłaś ostatnią stronę zeszytu i zaczęłaś po niej rysować. Pierwszą lekcją miała być fizyka, której kompletnie nie rozumiałaś. Miałaś problemy z matematyką, a co dopiero z fizyką. Oderwałaś wzrok od zeszytu kiedy usłyszałaś jak ktoś siada obok ciebie, ponieważ zawsze siedziałaś sama. 

- Cześć - przywitała się z tobą Historia. 

- H-hej - odpowiedziałaś nieśmiało. W tym samym momencie nauczyciel ogłosił kartkówkę. Załamana spojrzałaś na niego spod brwi, po prostu cudownie. Nie byłabyś aż tak zła gdyby ogłosił to dzień wcześniej, a może ogłaszał, ale ty nie uważałaś. Trudno, będziesz musiała sobie jakoś poradzić.

- Nie martw się, pomogę ci - rzuciła Historia i posłała ci jeden ze swoich cudownych uśmiechów

- Dzięki 

Anime One ShotsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz