Shot dla _Demonek_DB
Anime : Citrus
Postać : Mei Aihara💖fluff💖
Mam nadzieję, że się spodoba ^^~~~~~~~~~~
Mimo wielkiej radości już po drugim tygodniu wakacji [Reader] zaczęła się nudzić, na szczęście miała blisko do plaży i mogła udać się do niej w każdej chwili.
Dlatego też od razu po dzisiejszym obiedzie pobiegła do swojego pokoju, żeby spakować ręczniki, strój kąpielowy, krem z filtrem i parę przekąsek.- Wychodzę - krzyknęła zakładając buty przy drzwiach, po chwili jej matka wyszła z kuchni i z lekkim rozbawieniem spojrzała na córkę. Bawiło ją to, że zazwyczaj była leniwa, a teraz z takim entuzjazmem szykowała się do wyjścia.
- Nie zapomnij wody - powiedziała i podała jej butelkę. [Reader] uśmiechnęła się w podziękowaniu i wybiegła na zewnątrz.
[Reader] czuła się trochę źle, że nie powiedziała mamie o tym, że tak naprawdę idzie spotkać się z Mei. Tak naprawdę to nawet nie powiedziała jej, że są para, a przynajmniej tak to odebrała. Mei nie mówiła za dużo o swoich uczuciach, co nie oznaczało, że ich nie okazywała. [Reader] wiedziała, że przewodnicząca jest wrażliwa, co w pewnym sensie było naprawdę urocze.
Kiedy [Reader] dotarła na plaże, to od razu skierowała się do swojego ulubionego miejsca, w którym zawsze siadała z rodzicami. Pamiętała jak co wakacje przychodzili tutaj na piknik, albo pyszne włoskie lody sprzedawane niedaleko. Robili tak aż do czasu kiedy ojciec [Reader] dostał awans i zaczął więcej pracować, od tamtej pory nawet w wolny dzień siedział przy papierach, lub odsypiał całe dnie.
- Przepraszam, spóźniłam się - [reader] od razu odwróciła się w stronę głosu Mei. Dziewczyna miała delikatny rumieniec na policzkach.
- Nie szkodzi, też dopiero przyszłam. - skłamała, przez cały czas jak na nią czekała zdążyła powspominać kilka rodzinnych wycieczek. Mei usiadła obok i zaczęła bawić się piaskiem, przerzucając go z ręki do ręki. [Reader] w tym czasie wyjęła onigiri i podała jedno Mei.
- Mam ręce całe w piasku, mogłabyś... - nie dokończyła, ponieważ odwróciła głowę speszona. [Reader] również oblała się rumieńcem, ale z nieukrywaną przyjemnością zbliżyła onigiri do ust Mei i odczekała, aż dziewczyna ugryzie kawałek.
Przy ostatnim kawałku Mei delikatnie dotknęła językiem palca [reader], ale mimo zaskoczenia ta nie zabrała ręki, zamiast tego pocałowała dziewczynę w czoło.
- Jesteś urocza, zupełnie jak małe dziecko
~~~~~~~~~~
Przepraszam, że takie krótkie i zapewne okropne, ale przez cały ten upał nie mam siły, ani pomysłów na nic. 😔
CZYTASZ
Anime One Shots
FanfictionPo prostu one shoty z anime 🤷 !Nie przyjmuję zamówień! !Pisane nieregularnie i bardzo, ale to bardzo wolno! Miłego czytania!