27. STARS IN YOUR EYES

6.1K 326 479
                                    

Brunet po raz kolejny przesunął szczotką po długich, lśniących włosach

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Brunet po raz kolejny przesunął szczotką po długich, lśniących włosach. Mógłby przysiąc, że z każdym pociągnięciem do jego nozdrzy wkradał się słodki zapach gumy balonowej, przywołując miłe wspomnienia z czasów, kiedy jeszcze był małym chłopcem. Jak się domyślał był to zapewne zapach szamponu do włosów. Uśmiechnął się delikatnie pod nosem i ponownie przesunął szczotką od samego czubka głowy do końcówek, które sięgały połowy pleców dziewczynki.

- Yoo, dałabyś już wujkowi spokój - skarciła ją Yerim pobłażliwym głosem. - Gguk dopiero wyszedł ze szpitala, a ty męczysz go dzisiaj pół dnia - to mówiąc, Yerim oparła się biodrem o jedną z szafek i skrzyżowała dłonie na piersi. 

- To nic, Yeri. To dla mnie sama przyjemność - odparł chłopak i uśmiechnął się do niej delikatnie. Jego dłonie uniosły delikatnie długie włosy dziewczynki, która siedziała u niego na kolanach i ponownie przesunął po nich szczotką. 

- Zrobisz mi warkocz? - spytała Yoo. 

- Ugh, nie wiem, czy dam radę. A co jeśli będzie brzydki? - to mówiąc, odłożył szczotkę na stół i zaczął rozdzielać palcami włosy dziewczynki na trzy równe części. 

- Trudno. Tata też robi brzydkie - odparła Yoo, wzruszając ramionami, a Jeongguk prychnął cicho. Mógł się tego spodziewać. Jin z pewnością nie radził sobie dobrze z takimi zadaniami, ale córka była jego oczkiem w głowie. Dla niej zrobiłby wszystko. - Czy skoro ciocia Lisa wyjeżdża, to znaczy, że będziesz miał dla mnie więcej czasu? - zapytała mała, poruszając delikatnie swoimi nóżkami, na których lśniły urocze czarne lakierki z fioletowym kwiatkiem na czubku, który był dokładnie w tym samym odcieniu, co jej tiulowa sukienka z falbankami. Yoo wyglądała w niej jak prawdziwa mała księżniczka. 

- Jeśli tylko chcesz. Znajdę dla ciebie czas - powiedział łagodnie, uważnie zaplatając włosy dziewczynki w prostego warkocza. 

- A możemy znowu odwiedzić Tae? - spytała Yoo, a Jeongguk niemal odruchowo spojrzał na Yerim, która wciąż przyglądała im się z uśmiechem na ustach. 

- N-nie wiem - odpowiedział zawstydzony. - Może - dodał, przełykając z trudem. - Myślę, że wymyślimy coś fajnego. Co chciałabyś robić? - wtrącił, starając się zmienić temat. 

- Chciałabym go odwiedzić. Będę mogła bawić się z Jae. I Tae też jest moim przyjacielem. Jest taki piękny! I chcę, żeby był moim mężem - odpowiedziała Yoo, patrząc na niego wielkimi błagalnymi oczami. - Proszę, możemy ich odwiedzić? 

Jeongguk zaśmiał się nerwowo. Nie wiedział, co powiedzieć. Wolał nie mówić nikomu o Tae. Ich relacja była jego słodkim sekretem. W świetle ostatnich wydarzeń obawiał się, że im więcej osób się o nim dowie, tym bardziej skomplikuje się jego życie. Mimo że czuł, iż sprawa z Minho zbliżyła ich do siebie jeszcze bardziej, to bał się, że z łatwością znajdą się ludzie, którzy będą chcieli to zmienić. 

The Taste Of Ink | Taekook | PLWhere stories live. Discover now