Benim olacak 🌞

10K 546 84
                                    

🎶 The Vamps & Demi Lovato - Somebody To You

~Herkes milyoner olmaya çalışıyor
Ama sana her baktığımda bunu umursamıyorum
Çünkü olmak istediğim tek şey
Sana göre biri olmak~


Nefeslerimin hızlanmasına eş olarak sıcaklamaya başlamıştım. Şu sevgi kelebekleri içimde resmen savaş veriyordu. Kalbimse rutinini bırakıp gümbür gümbür atmaya başlamıştı. Başım da dönüyordu ve ben ciddi ciddi aşık olduğumu birkez daha anlamıştım. O, tam da şu anda otobüsten inmişti ve gözlerimin önündeydi. Sırt çantasının tek kolunu omzuna geçirip ellerinden birini cebine sokarak her şeyden habersiz havalı havalı ilerlemeye başlamıştı. Ve ben resmen ölmüştüm. O! Gerçekten! Çok! Yakışıklıydı! Kafasını kaldırıp bir etrafa baksa belki göz göze gelecektik. Ama başını kaldırmayı bırakın etrafa bile bakmıyordu. Kimseye müdanası yok gibiydi ama beni büyük bir aşkın içine düşürmüştü. Giray ve Çisim ona karşı olan hayran bakışlarımdan anlamış olacaklar ki aynı anda kolumu dürttüler.

"Bana o olduğunu söyleme," diye şaşkınlıkla fısıldadı Giray ve "O," dedim, bizden iyice uzaklaşan yakışıklımın bedenini izlerken.

"Oha Simay, Aras bu!" Çisim'in sesiyle bakışlarım doğrudan onu bulmuştu. O benim erkeğime beğenme anlamında mı oha demişti?

"Seni acımadan öldürürüm, biliyorsun değil mi Çisi... Bir dakika! Ne dedin sen?" dedim hızlıca kendi lafımı bölerek. Giray bana acıyormuş gibi bakarak "Simay..." dedi ve elini omuzuma koyup devam etti. "Onu gerçekten tanımıyor musun?" gözlerim kocaman açılmıştı. Kalp atışlarım sanki daha fazlası mümkünmüş gibi panikle tekrar hızlanmaya başladı.

"Siz onu tanıyor muydunuz?" ikiside kafasını sallayınca hızlıca yanlarına oturdum. Onlar tanıyordu da ben nasıl tanımıyordum.

"Evet. Tanıştırayım, kendisi Aras Gülsoy," Giray'ın konuşmasından sonra bir anlık her şeyi unutarak gözlerim kalp kalp olmuş, melül melül bakmaya başlamıştım. Ömrüm boyunca duyduğum en güzel isme sahipti.

"Aras mı?" dedim. Sarhoş olmuştum sanki. İsmi de kendi gibi, çok... çok... çok çekiciydi!

"O çocuk sana hayatta bakmaz," dedi Giray birden.

Ne?

"Ne demek sana bakmaz! Sen nereden bileceksin?!" diye bende birden bağırdım. Bir anda aşk sarhoşu modundan çıkmıştım.

"Ne diye bakmasın," diyerek Çisim de benim gibi tepkisini belirtti.

"Çirkefleşmeyin hemen. O çocuk senin düşünemeyeceğin kadar popüler. Ailesinin şirketler grubu var ve resmen sosyal medyada ün yapmış bir playboy. Sen de biraz sosyal olmayı deneseydin onu tanırdın zaten. Hem değil sana bakmazı, kimseye bakmaz. Ben söyleyeyim, peşinde bir dünya kız var ama çocuğun umrumda bile değil," tüm hayaller bir saniyede biter mi?

Bitmez tabii ki de!

Pes etmek yok!

Bakmaz falan.

BA-KA-CAK.

"Bakar. Ben baktırırım," dedim kendimden emin bir şekilde. Ben bir şeyi istersem alırdım. Her zaman böyle olurdu. Bir şeyi ister sonra ona sahip olana kadar savaşırdım. Pes etmek lügatımda yoktu.

"Hiç sanmıyorum, deli gibi sevdiği bir kız var. Hatta para içinde yüzmesine rağmen kıytırık meslek lisesinde olmasının sebebi bile o kız. İyi biliyorum çünkü onunla Facebook'tan arkadaşız,"

🌞 GERİZELLAM🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin