🎶 Ariana Grande - Into You~Gel ve beni aydınlat bebeğim
Ben de şüpheme karşı bir deneme yapayım
Bu biraz tehlikeli bebeğim
Ama ben böyle olmasını istiyorum
Daha az konuş ve daha fazla vücuduma dokun
Çünkü ben seninim~
"Giray?" dediğimde Giray'ın derince nefes verdiğini duymuştum.
"Yine onunla olacağını biliyordum. Bu sefer ne oldu!?" gözlerimi devirip karşımdaki Doğa ve Zeynep'e baktım.
"Babamı atlatıp hemen Sazova parkına gelmelisin. Zeynep burada, senin tanıdığı düşünmüyorum ama benim tanıyıp sevmediğim biriyle kötü bir şekilde tartışıyor,"
"Ne?"
"Doğru duyuyorsun gel buraya. Aras-" müdahele edecek diyecekken Aras'a bakmıştım ama onu yanımda göremeyince susup etrafa bakındım. Tabii ki onlara doğru gidiyordu.
"Acele et," deyip Aras'a ait olan telefonu kapattım ve hırkamın cebine sıkıştırıp bebek arabasıyla birlikte onun arkasından gittim. Benden önce yanlarına varmış ve Doğa'nın kolunu tutarak tartışmalarını bölmüştü. Ben de yaklaştığım anda bebek arabasını bırakıp Zeynep'in yanına gitmiştim. Gözleri ağlamaktan kızarmıştı ve hâlâ da ağlamaya devam ediyordu.
"Simay?" dediğinde gülümseyerek elini tuttum ve Doğa'ya baktım. O da şaşkınlıkla bana ve Aras'a bakıyordu. "Sizin ne işiniz var burada?" diye sorunca Aras yanımıza doğru geldi ve önümüzde durdu.
"Onu geç de kıza davranış tarzını açıkla,"
"Kız sevgilim ve davranış tarzım seni ilgilendirmez," gözlerim istemsiz bir şekilde açılmıştı. Zeynep'in sevgilim diye anlattığı kişi Doğa'ysa şu an Giray yüzünden mi böyle tartışıyorlardı? Bu çocuk Zeynep'in olaylarda hiçbir suçu olmadığını bilmiyor muydu? Nasıl ona karşı böyle davranabilirdi .
"Aklını mı kaçırdın!? Sırf eline birkaç saçma fotoğraf geldi diye ona bu şekilde davranmaya hakkın yok!" diyerek Aras'ın yanına geçtim ve Doğa kaşlarını çatarak bana baktı.
"Sen!.. Nereden biliyorsun bunları!?"
"Fotoğraflarda gördüğün kişi kardeşim sayılır ve Zeynep'i tanıyorum. Kızın hiçbir suçu yok, sevgiline güvenmiyor musun?"
"Giray denen ibne kardeşin mi?"
"Düzgün konuş!" dedi Aras ve Doğa güldü.
"Çok güzel, demek kardeşin. Bu durumda sevgili kardeşine Zeynep'i artık yatak odasına da alabileceğini söyle. Çünkü benim onunla işim bitti," Aras bir anda Doğa'ya yaklaşıp kolunu sertçe tuttu.
"Def ol git yoksa elimden bir kaza çıkacak," Doğa sinir bozucu gülüşünü yüzüne takınarak kolunu Aras'ın elinden çekti ve bana baktı.
"Aslında bakarsanız bunu örnek almalıyız. Belki ben de ibnelik yapıp sevgilisi olan bir kızla takılır ve onu öperim," Aras'ın yanımda kasılan bedenini hissetmiştim.
"Ne diyorsun lan sen!?"
"Ne anlamak istersen," dedi Doğa ve ben daha ne olduğunu anlayamadan Aras ani bir hareketle yumruğunu sertçe onun suratına geçirdi. Gözlerimi kocaman açarak elimle ağzımı kapattım. Zeynep'in kulağıma dolan hıçkırıkları artmıştı. Gözlerim bir an için ona kaydığında korktuğunu görebilmiştim ama yanına gidemedim. Ayaklarım yere sabitlenmişti sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌞 GERİZELLAM🌙
Teen FictionGerizellasın çünkü: 1. Sinir sistemimim bozulmasının en büyük sebebisin, 2. Israrla her hatanda özür dilemekten çekinmemene rağmen beni sevdiğini söylemekten çocuk gibi korkuyorsun, 3. Kendinden başka kimseye yeterince değer vermiyor ve dünyayı ken...