Mesajlar 🌞

8.9K 471 82
                                    


🎶 EXO - Love Shot

~Gözlerimi ve kulaklarımı kapatsam
Ve kendimi uzaklaşmaya zorlasam bile
Sonunda cevap; aşk~


"Deli gibi sevdiği sarışın bir kız var. Çocuk sarışınlara resmen tapıyor ve senin saçların kumral," diyerek saçımdan bir tutam tutup dudaklarını büktü Giray. Omuzlarımı düşürdükten sonra kendimi geriye doğru attım. Esmer erkekler genelde sarışın kızlardan hoşlanırdı, sarışın erkeklerde esmer. Aras neden sarışın olduğu halde sarışın bir yellozu seviyordu!? Karakterlerimiz tamamıyla birbirinden farklıydı. Resmen ben neyi sevmiyorsam Aras onu seviyor ve yapıyordu.

"Sanırım ilk başta sarı bir peruk almalıyım," dedim somurtarak. Şimdide sarışınlardan nefret ettiğim halde Aras için sarışın olacaktım. Ey aşk sen nelere kadirsin!

"Aynen öyle Lolitacık. Sonra sarı Simay Whatsapp profili için ultra taş resim çekilecek ve Aras'a mesaj atacak. Ama saçma bir nedenden dolayı kendi ismiyle değil," gülerek yatakta doğruldum ve kafasına vurdum.

"Saçma bir neden değil. Eğer çakma ismimle beni sevmezse gerçek ben ona asılacak, ilk önce onu ve tepkilerini iyice öğrenmem lazım, " evet kafamın içinde böyle kurgulamıştım her şeyi. Böylelikle olur da beni reddederse onu tanımış bir şekilde tekrar hayatına girme gibi bir şansım daha olacaktı.

"Tam bir piskopatsın Simay," ve yine evet. Ben psikopat değil; piskopatım. Kendimle gurur duyuyorum.

"Öyleyimdir sağ ol." gülerek başını iki yana sallamıştı.

"Peki isminiz ne olacak Simay Hanım?" dedi ve sırıtarak elinden defteri alıp yazmaya başladım.

"Adı Aras ve ikimiz sevgili olursak... İsimlerimizi birleştirince güzel bir şey oluşması lazım diye düşünüyorum. Bu sebeple..." deftere kocaman ARYA yazdım.

"AryAras... Şu asalete bak Giray," kafamı çevirip aşık aşık ona baktım. Bana resmen önünde iki tane gergedan sevişiyormuş gibi bakıyordu. Omuz silkip defterime sıkıca sarılarak tekrar kendimi geriye atmıştım. Aras'ımın benim olması için her şeyi yapardım.

"Heh! Al işte iti an çomağı hazırla! Bildirim geldi yakışıklından, bir şey paylaşmış," Giray'ın sesiyle hızlıca doğrulup elinden telefonunu aldım. Yazdığı şeyi okuyunca da dudaklarımı ısırmadan edememiştim. Pislik!

"Ne yazmış da köpürüyorsun yine," sinirle ona baktığımda tırsmış olacak ki elini ağzına götürüp fermuar var gibi çekmişti

"Sabııır! 'Ben sevemem kimseyi senin yerine' yazmış! Bu ne demek he!? Ben bunu döverim! Allah'ım şu çocuğun sevdiği kızı benim karşıma çıkar da bir güzel parçalayayım."

"Allah'ım ne olur o kızı bu delinin karşısına çıkarma. Yazık günah kıza,"

"Giray beynini dağıtmamı istemiyorsan sus!"

"Sustum."

~~~

Günler geçmişti ve ben günden güne Aras için deliriyordum. Tüm hayatım o olmuş, resmen onun için yaşıyordum. Gece onu düşünmekten uyuyamıyordum. Güzel yüzü gözlerimin önünden bir saniye çıkmıyor, aklım bir saniye ondan başka bir şeyi düşünmüyordu. Her gün onunla ilgili farklı bir şey öğreniyordum. Onlarca resmini aldım. Tek tek tüm arkadaşlarını araştırdım. Üşenmeden arkadaşlarıyla tüm yorumlaşmaları bulup okudum. Günlüğüme günümü yazmak yerine Aras'a olan aşkımı yazdım ve televizyon izlemek yerine saatlerimi onun son görülmesini izlemekle geçirdim. A harfini duymak bile içimi kıpır kıpır ederken Aras'la konuşacak olma fikri uzay boşluğunda uçuyormuş gibi hissettiriyordu

🌞 GERİZELLAM🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin