Kısa süren depresyon 🌞

7.3K 468 46
                                    


🎶 Lynda Sherazade - Amor Amor


~Aşk, bir erkekte istediğim her şeye sahipsin
Aşk, daha fazla bakma, doğru olana rastladın
Aşk beni büyüledin~

"Ne yaptın?!"

Çisim'in yüksek sesiyle sınıftaki herkes bize baktı ama Giray "Dönün önünüze!" diye çıkışınca hepsi önüne dönmüştü. Sınıf arkadaşlarımızın söz dinlenmesi imkânsızdı aslında. Hepsinin neden emir kuluna dönüştüğünü anlayamamıştım

"Engelle diye mesaj attım işte Çisim, abartma." dedim umursamaz bir şekilde. Umursamıyordum ama dün gece salya sümük ağlamıştım. Böyle dengesiz bir insandım işte.

"Simay... Salak mısın güzelim sen?" evet dedim içimden, bebek gibi ağzımı açıp bağıra çağıra ağlamak istiyordum.

"Ya engellerse! Ya Simay. Ya harbiden malsın ya," diye söylendi Çisim.

"Birkez daha 'ya' dersen beynini dağıtırım. Hem zaten engellesin istiyorum böylesi daha iyi yoksa kafayı yiyeceğim," tam olarak bu şekilde düşünüyordum. Deli gibi üzülüyordum ama mesajlarıma cevap vermemesi yerine engellemesini tercih ederdim.

"Al işte çevrimiçi," Giray telefonumu kucağıma atınca kalp atışlarım hızlandı ve bön bön ekrana baktım. Anca bakarsın zaten Simay. Bekle bakalım ne yapacak?

Tam 10 dakika!

Koca 10 dakika boyunca çevrimiçi kaldı.

Mesajımı görüldü yaptı ve... Allah'ım sabır!

Hiçbir şey yapmadı.

Ne engelledi ne de cevap verdi.

Şu an resmen telefonumu duvara atıp parçalara ayırmak istiyordum ama annemler bana hayatta bir daha telefon almazdı ve kendimi satsam bu telefon kadar etmezdim. Çisim "Ne oldu?" diye sorarken onu aldırmadan sinirle yazmaya başlamıştım.

+9054...7:
Ne diye engellemedin!


Gönderdim ve o anki hırsla duramayıp yazmaya devam ettim. Buydum ben. Sinirlendiğimde kendi sınırlarımı bile aşıyordum.

+9054...7:
Sen tam bir Gerizellasın!
Egonun köpeği olmuşsun resmen
Pisliğin tekisin ve şu an seni boğmak istiyorum
Eğer şimdi beni engellemezsen
Alfabeyi sana ezberletirim Aras Gülsoy!


Tekrar gönderdim ve o anda son görülmesini gösteren yazı çevrimiçi yazısına dönüştü. Bir an tırsmadım değil ama katıksız maldı işte. Yine cevap vermedi.

+9054...7:
Sen istedin

Aras'tan

+9054...7:
Sen istedin


Gelen mesajla kaşlarım çatıldı ama yine gülemeden edemedim. Bu artık kimse gerçekten beynini yemişti. Kıza cevap vermiyorum hâlâ mesaj atıyordu.

"Ne oldu, ne yazdı." Ulaş'a bakıp sırıttım. Hızlıca yanıma gelip telefonumun ekranına baktı o sıra mesaj da gelmişti. Hatta gelmeye de devam ediyordu. Kaşlarım istemsizce çatılmıştı.

+9054...7:
A
B
C
Ç
D
E
F
G
Yazıyor...

🌞 GERİZELLAM🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin