FİNAL 1 🌞🌙

2.6K 156 77
                                    


🎶 Cigarettes After Sex - Apocalypse

~Yapayalnız olduğun zaman
Sana ulaşacağım
Kendini kötü hissettiğin zaman
Orada olacağım~


Çisim'in çığlığıyla acele bir şekilde ağzını kapatıp susması için çabaladım. Ama nafileydi tabii ki! Hayatında ilk defa yüzük görüyormuş gibi neredeyse gözüne sokacak kadar kaldırdı elimi.

"Harbiden evlenme teklifi etmiş! Evleneceksin Simay! Yüzüğe bak!" söyledikleriyle kalbim yine ritimsiz atışlara geçiş yapmıştı. Ağlamakla gülmek arasında ince bir çizgide takılıp kalmıştım sanki. Resmen evlenemeden tahtalı köyü boylayacak gibi hissediyordum.

"Ne olacak şimdi! Kalbim ağzımda atıyor Simay! Nasıl bu kadar sakinsin!?"

"Ne sakini Çisim, neredeyse kalbim atmıyor benim," aniden kolumu kavrayıp sakin olmaya çalışarak nabzımı dinlemişti.

"Ne atmaması kızım! Senin kalp içeride yine Road Runner'a bağlamış resmen!"

"Ya Çisim," diyerek seslice güldüm sonra da en ince ayrıntısına kadar olanları ona anlatmaya başlamıştım...

"Hiçbir şey yok ki! Çeyiz lazım sana! Yarın gelinlik bakmaya çıkalım! Evlenince nerede yaşarsınız acaba? İstanbul mu, Eskişehir mi? Üniversite ne olacak!? İsteme, kına..."

"Nefes al, nefes," diyerek kollarını tuttum. "Bir hafta sonra Aras kendi aramızda nişan yapalım dedi. Düğün falan da olmayacak. Üniversiteyi bırakmama izin vermiyor. Bana kalsa bırakırım ama 'daha on dokuz yaşındasın' dediğinde susmak zorunda kaldım," gülerek kendini geriye atmıştı ama sonra bu aralar bana karşı sıkça yapılan ağlama moduna girdi.

"Giray bunları duyduktan sonra ilk önce Aras'ı ardından seni sonra beni ve kendisini öldürecek. Mutlu son," başımı salladım aynı zamanda da gülüyordum. Bu günleri gördüm ya ölsem de fark etmezdi.

"Şimdi hayatta uyuyamam," deyince "Ben de," diyerek ona katıldım. Ardından aklımıza gelen şeytani fikirle gülümsemeler eşliğinde yataktan kalkıp Giray'ın odasına gitmiştik. Gece lambası açıktı ve uyuyan sarı civ civim netçe görünüyordu. Çisim parmaklarını göstererek bir, iki, üç diye saydı ve üç parmağı havaya kalktığı anda ikimiz de Giray'ın üzerine atladık.

Sonunu ikimiz de planlamamıştık tabii. Çisim, yatağın yaylı sistemi sağ olsun uçuş modunda yeri boylamıştı. Bense Giray'ın üstüne düşüp ucuz yırttım derken hayvan, korkusuyla bedenimi resmen fırlatmıştı. Oysaki Gerizellam asla böyle yapmazdı...

4 GÜN SONRA

Ayla teyze nefesini dışarıya saldığında hafifçe kızarmıştım.

"Benim aşık oğlum daha fazla konuşmamıza izin vermeyecek gibi... elimden hiçbir şey gelmediği için çok üzgünüm, bağışla beni,"

"Üzme kendini Ayla teyzem. Biliyorsun, Aras senin için her şeyi tekrarlayacak," o kadar mutlu ve hüzünlüydü ki Aras ona evlilik teklifini anlattığı anda beni arayıp saatlerce ne kadar sevindiği hakkında konuşmuştu ama isteme ve nişan olacağı gün maalesef ki iş için New york'a gitmesi gerekiyordu. Bir anda Aras'ımın sesi kulağıma dolunca başımı iki yana sallayarak kıkırdadım.

"Ohh, sonunda kavuştum,"

"Çok ayıp Gerizellam," dediğimde gülmüştü ama sonra sesi hızla ciddileşti.

🌞 GERİZELLAM🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin