İlk söylediği için ithafı kapan sevdicek tanem ve @skeletonqueen02. Doğum gününüz kutlu olsun birtanelerim. Nice musmutlu, sağlıklı, başarılı ve Gerizellam'lı senelere ♡♡
🎶 Flora Cash - Missing Home
~Çok zor günler geçirdim ve
Çok uzun geceler oldu
Yolu sevmeme rağmen
Bir şekilde evi özlüyorum~
"Banyoyu temiz kullan diye seni bin kez uyardım. Buna rağmen yine her şey leş olmuş! İki saattir saç fırçamı arıyorum ve tahmin et nereden çıktı! Ya da dur ben söyleyeyim! Klozet, Giray!" gözlerimi kocaman açarak dudaklarımı birbirine bastırdım. Gülmemek için canla başla savaşıyordum. Hemen karşımda oturan Giray umursamaz bir tavırla köpüren Çisim'e baktı ve dudakları yukarıya doğru kıvrıldı.
"Üzgünüm bebeğim. Gerçekten istemeden oldu," Çisim sinirle nefes verip "Giraay!" diye bağırmıştı. "Bana tarak alacaksın, anladın mı beni? Yoksa klozete yüzeni çıkarır sana yediririm!"
"Senin bu hallerine bayılıyorum," diyerek göz kırpan Giray, Çisim'in adeta çıldırmasına neden olmuştu.
Onların bu hallerini izlemeye bayılıyordum ve hemen hemen her gün buna benzer sahneler yaşanıyordu. Sürekli tartışıyorlardı. Bense kendimi gülmekten alıkoyamıyordum. İkiside birbirini hem çok seviyor hem de gıcık oluyordu. Tabii bu oldukça tuhaf bir durum olunca alışmam da epeyce zaman almıştı.
Neredeyse bir aydır aynı evde yaşıyorduk ve düzenimiz yeni yeni yerine oturuyordu. Üniversite serüvenime sadece iki hafta kalmıştı. Ve artık her şeye alıştığıma göre Aras'ı bulmak ve onu görmek istiyordum. Özellikle de duyduklarımdan sonra ondan uzakta nefes dahi almak istemiyordum çünkü benden sonra yaşananları öğrenmiştim ve bir kez daha tüm olumsuzluklara çizik atmaya hazırdım. Yeterki Çisim'in anlattığı her şey doğru olsun.
Çisim'in konuşmasını nasıl sağladığıma geçecek olursak, bir şey yapmadığımı söyleyebilirim. Bir ay geçmesine rağmen bende bir türlü oturmayan şeyler vardı ve Çisim bunun farkındaydı. İçimdeki eksikliği görebiliyordu. Bu eksiklik de Aras'tan başkası değildi. Ona ihtiyacım vardı ve canım arkadaşım beni üzgün görmeye daha fazla dayanamayıp her şeyi anlatmıştı.
Benden sonra hiç çabalamadığını düşündüğüm Aras'ım aslında her yerde beni aramış. Giray ve Çisim'e ulaşabildiğinde onlarla defalarca tartışmış hatta yerimi söylemeleri için onlara yalvarmış. Bu pek Aras'lık bir davranış olmasa bile o an Çisim'in anlattıklarına düşünmeden inanmıştım. Bana ulaşamamasının nedeniyse bulunduğum yer hakkında herhangi bir bilgiye ulaşamamasıymış. Çisim, gerek babam gerek Giray olsun Aras'ın beni bulmaması için özel bir çaba harcadıklarından bahsetmişti. Buna kızsam da farklı bir açıdan bakınca ikisine de hak vermiştim, sonuçta aynı şeyi Aras da onlara yapmıştı. Ona karşı içimde hâlâ bir burukluk hissediyordum. Bana yalan söylediği için değildi bu; çünkü biliyordum ve ona inanıyordum, beni kaybetmek istemediği için yalan söylemişti. Asıl kırgınlığım; yanımda olması gerektiği halde onu Royem'le bulmamdı ve bunu bir türlü kabullenemiyordum. O gün neden Royem'le olduğunu bilmiyordum ve sebebini de oldukça merak ediyordum. Kısacası Çisim'in anlattığına bakılırsa Aras berbat bir haldeydi ve ben onu da kendimi de bu halden kurtarmak istiyordum. Giray'ı oyun dışı bırakarak Çisim'le bir plan yapmıştık. Tabii Çisim'in net bir şartıyla; Aras'ı hemen affetmemi istemiyordu ve bensiz geçirdikleri günler için ondan öc almamı istiyordu. Aslında bunu ben de istiyordum. Ne kadar başarılı olacağımı bilmesem de kabul ettim. Her şey eskisi kadar güzel olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌞 GERİZELLAM🌙
Teen FictionGerizellasın çünkü: 1. Sinir sistemimim bozulmasının en büyük sebebisin, 2. Israrla her hatanda özür dilemekten çekinmemene rağmen beni sevdiğini söylemekten çocuk gibi korkuyorsun, 3. Kendinden başka kimseye yeterince değer vermiyor ve dünyayı ken...