3.BÖLÜM: AF BUYUR BACIM...
Selamün Aleyküm yol arkadaşlarım! Nasılsınız, umarım hepiniz iyisinizdir.
Sizden küçük bir ricam var, bu yoruma arkadaşlarınızı etiketleyip, Amirin Kızı'nın daha büyük bir okuyucu kitlesine ulaşmasını sağlarsanız çok sevinirim.
Keyifli okumalar...
🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓
Süleyman TakalarFirdevs Takalar
🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓
Karga, kara karga, pul payetli elbise, ateş çıkaran gözler, burnundan soluyan bir taka... İşte bu sihirli kelimeler olay yeri sevdalısı Reşo'nun sıçtığının en büyük nişanesiydi. E sıvamadan olmazdı elbet. Konuşmaya başladığında, mantığı uzaklardan bir yerlerden el sallıyordu genç adama.
"Şimdi pul payetli tuvalet sizi biraz kilolu gösterir amirim. En iyisi giymeyin. Giymeyin derken, çıplak dolaşın anlamında değil. Yani giyinin, ama başka bir şey tercih edin. Ya da siz direk vurun beni, boşuna gardrobunuzda yer tutmayayım."
"Reşat Hancı' y dı değil mi?"
" Evet amirim."
Uçaklarının rötar yapması yetmezmiş gibi birde kızının deri çanta kullanan bir yolcu ile kavgaya tutuşması yüzünden geç kalan adam, karşısındaki gence hak veriyordu. Bekletilmeyi kendisi de hiç sevmezdi. "Bak Reşat, modaya olan düşkünlüğün gözlerimi yaşartsada bizimle deyılsıın. Karım yüzünden yeteri kadar moda zırvalığına katlanıyorum. Bilmem anlatabildim mi?" dediğinde yüzündeki gergin ifade yerini babacan bir gülümsemeye bırakmıştı.
"Anladım amirim, sizinle deyılım amirim, bir daha olmaz amirim. Yardımcı olayım bavulunuza." diyerek adeta zeytin dalı uzatan adamın elindeki bavulu almak isteyen Reşat, Süleyman'ın sözleri ile geriye çekildi. "Hanıma yardım etsen daha iyi evladım. Başında tüylü şapka olan tek yolcu o zaten, ha bir de nefes almadan konuşan bir varlık görürsen o da kızım sorgulama, başını eğ işine bak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMİRİN KIZI
HumorAnnesinin çocukluğunun bedelini sırtlanan ve şehadet aşkı ile yanıp tutuşan Reşat'ın masalında gökten elma değil hamsi düştü. Güzeller güzeli gözleri kara kokusu deniz olan bir hamsi... İnatçı, kavgacı ve asi Su' yun masalında ise gökten elma değil...