YENİ BÖLÜM ALINTISI

14.4K 802 1K
                                    

🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓

Abisi ile arasındaki mesafeyi açmak için adımlarını hızlandıran Su, küçük çalı parçasını görmediği için geriye savrulduğunda Yaser'in kahkahasına da genç delikanlının kendisine olan nefretine de anlam veremiyordu. Derin olmayan bir çukura düşmüştü ve hızla oturur hale geldi. Başını yukarı kaldırıp dolu gözlerini abisine kilitledi. Dili gibi gözleri de kilitliydi. Kilidin anahtarı ise katilindeydi.

"Bak artık iki ayağın da çukurda. Ne dersin üstüne toprak atsam bulurlar mı seni?" diyerek uzun bedenini kardeşinin üzerine eğen Yaser'in keyifle kıvrılan dudağı Su'dan yükselen hıçkırıkla çözüldü. Birazdan tıkanıp kalırdı baş belası kız ve hesap soranı bitmezdi.

Titreyen ellerini boğazında düğüm olan hıçkırıklarını çözmek için tenine bastıran Su, giderek kesikleşen ve göğsüne acı veren nefesiyle gözlerinin odağını yitirdi. Göz kapakları ağırlaşırken gördüğü son kare katilinin yüzüydü.

Su'yun kendinden geçen bedeninin yere serilmesiyle panikleyen Yaser etrafa bakıp kendilerini gören birisinden yardım istemeyi düşündü. Nefret ettiği çocuğu eve kadar taşıyıp dadılığını edecek hali yoktu.

"Keşke geldiğin gün defolup gitsen hayatımızdan..." diye mırıldanıp elini çocuğun saçlarına atıp yuzunu açığa çıkardı. Defalarca sakız yapıştırsa da yine uzamıştı babasının öpmeye doyamadığı siyah saçlar.

Kulağına dolan cızırtılı ses ile dikkat kesildi. Köy caminin minaresinden yükselen anonsta bir gün önce kaybolan Deli Cemil'in bulunduğu söyleniyordu.

Nefsinin tehlikeli fısıltısı zihnine sızan Yaser babasının kendisine yapacaklarından korksa da hayatına kabus gibi çöken beladan kurtulacaktı. Tıpkı Deli Cemil gibi kaybolacaktı Su ama küçük kız Cemil'in aksine bir daha asla geri dönemeyecekti.

Hiç zorlanmadan kucakladığı küçük bedeni etrafı kolaçan ederek taşıyan Yaser köyün yüksek yamaçlarındaki hurma ve kivi bahçelerinin gizlediği eski evi gözüne kestirdi. Kardeşini burada bırakıp koşarak evlerinin üstündeki çaya düştüğüne herkesi inandıracaktı.

🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓🚓

Allah'a emanetsiniz...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AMİRİN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin