39. BÖLÜM

2.7K 298 123
                                    

  Selamün aleyküm 228 Bin okunmayı geçen Amirin Kızı Ailesi!

Yanımda olan herkese sonsuz teşekkürler ❤️

Yeni bölüm için yorum sınırı: 500

Keyifli okumalar dilerim...

Keyifli okumalar dilerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🚓👸🚓👸🚓👸🚓👸🚓👸🚓👸🚓👸🚓👸

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🚓👸🚓👸🚓👸🚓👸🚓👸🚓👸🚓👸🚓👸

Düğün kurulmuş iki yürek için zaman kendince planlar yaparken Selvi'nin elini kaybolmaktan korkan küçük bir çocuk gibi tutan kız uysal adımlarla kadını takip ediyordu. Aynı bedene sığınan iki farklı ruhun savaşı Rivriv'i ağır yaralamış, varoluş sebebinden, bugüne kadar karanlığa taşıdığı her anıdan ve üzerinde ki paha biçilmez gelinliğini taşımaktan utanıyordu. Su her ne kadar yardım dilense de Rivriv'den, haksızlık ettiğini düşünüyordu Rivriv ilk kez.

Başı önde saydığı adımlar önüne aşılmaz bir şey gibi duran bedenle duraksadığında, "Anne bize az müsaade eder misin?" diyen ses Reşat'a aitti. Başını sessiz kabullenişine şahit tutan kadın, oğlu ve genç kızı geride bırakıp gözden kayboldu. Kara gözlerini yıllardır hasretlik çekmiş gibi kızın bedeninden koparamayan adam, "Affet be Laz Kızı'm. Kanatlarına renk işleyen çocuklarda sende affet. Parmağında ki yazma yeminimi tutacak ölüm kadar kara. Bir ömür kaybetme korkusu sinecek yuvamıza. Bir ömür sana sağ salim dönmeye çalışacağım." dedi büyük bir mahcubiyetle. Şehadet yemininden dönmüş olsa da her an tehlikenin ortasında olan bir meslekti polislik. Su gibi korktuğu anılardan kaçan birinin eşinin yaralanma veya ölüm haberini alması, bu korkuyla yaşaması Reşat'ın vicdanına işkenceydi.

Göz pınarlarına hücum eden sızı ile baş edemeyen Rivriv er meydanından kaçıp saklanmak istedi. Bu kez yardım dilenme sırası Rivriv'deydi. Su'yu karanlık uykusundan şimdiki zamana çağırması da bu yüzdendi. Ne diyecekti ki Su'yun her anını ömür boyu yüreğinde oynayacağı filmin en güzel sahnesinde? Reşat'ın kalbindeki sisi dağıtmak Su'ya yakışırdı.

"Asıl sen affet Kara Sakal'ım. Yeminini, hayallerini, hayatını, alışık olduğu karanlıktan koparıp renklerin arasına savunduğum için. Rivriv'e engel olabilseydim..." diyen kızın kelimeleri buraya kadar direnmişti. Güçsüz oluşuna, Rivriv'in hayatlarını sürüklediği zamansız fırtınaya dur diyemediği için ölesiye utanıyordu. Sakallarına vurulduğu adamın ömrüne demir atmak, evlatlarının annesi olmak, her günün sonunda kendisine gelişini beklemek istiyordu ama... Koca bir ama boğazında düğümdü. Köylerinde ki bir kaç yaşlı huysuz ihtiyarın dediği gibi yarım akıllıydı Su. Kim başına bela etmek isterdi ki zihninde can bulan bir sese direnemeyip onun akıntısına teslim olan bir yarım akıllıyı...

AMİRİN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin