Selamün Aleyküm, ilk bölüm alıntımız yayımda. Umarım diğer kurgularım kadar seversiniz Aime Moi Eslem'i. Okuma listlerinize eklerseniz çok sevinirim...
🧕👳🧕👳🧕👳🧕👳🧕👳🧕👳🧕👳🧕👳
Neydi bu, nasıl bir sızıydı. Yirmi sekiz yıllık hayatında çevresinde yüzlerce kadın para ve güç uğruna hayatına girmek istemişken o hep, hesapsızca sevilmek, sevmek istemişti. Ama bu çok fazlaydı. İstanbul'a gelmeden önce detaylı bir araştırma yapmış ve bu muhitin olabildiğince mutaassıp bir yer olduğunu, İslamiyet'i son derece hassas yaşadıklarını öğrenmişti. Karşısındaki ince sızı diye adlandırabileceği büyüleyici varlığın başındaki örtü, Müslüman olduğunu gösteriyordu. Düşüncelerinin gittiği yeri hiç beğenmeyen Archer, başını kendisine gelmek istercesine sağa sola sallayıp derin bir nefes aldı. Ama bakışları inatla tahminen on adım ötesinde elindeki servis tabaklarını masalara dağıtan kızdaydı. Yaklaşık bir aydır sürekli beraber olduğu adamın en ufacık bir saygısızlığını ve laubaliliğini görmeyen Feyza, saniyelerdir gözünü kırpmadan yakın arkadaşı Hatice'ye bakan Archer'i kendine getirmek adına seslendi. Böyle bakmaya devam ederse ev yemeklerinden önce esnaf dayağı yiyeceği kesindi.
Yanındaki genç kadının seslenmesi ile kendisine oturması için işaret ettiği masaya doğru bakışlarını güçte olsa çeviren adam, sarhoş gibiydi. Tarif etmesi gerekirse tam bir sarhoşluk hali içindeydi. " ce doit être le vin de l'amour..."
"Aşk şarabı bu olsa gerek..." diye iç geçirdi. Kısık mırıltısı yanı başındaki Feyza'ya ulaşmış ve genç kadının "Eyvahlar olsun!" demesine neden olmuştu.👳🧕👳🧕👳🧕👳🧕👳🧕👳🧕👳🧕👳🧕
Bölüm nasipse Cuma günü yayımlanacak. Allah'a emanetsiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMİRİN KIZI
HumorAnnesinin çocukluğunun bedelini sırtlanan ve şehadet aşkı ile yanıp tutuşan Reşat'ın masalında gökten elma değil hamsi düştü. Güzeller güzeli gözleri kara kokusu deniz olan bir hamsi... İnatçı, kavgacı ve asi Su' yun masalında ise gökten elma değil...