Ep 10

1.1K 114 13
                                    

Haira berjalan masuk ke dalam bangunan Eric Golden dengan berpakaian pejabat. Sepanjang Haira berjalan, mata pekerja di situ tidak lekang dari memandang Haira. Terutamanya lelaki. Haira memasuki lif dan senyuman terukir.

Sesampainya di tingkat 7, Haira melangkah keluar dari perut lif

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sesampainya di tingkat 7, Haira melangkah keluar dari perut lif. Kaki dibawa ke bilik pejabat Mustafar. Pintu di ketuk terlebih dahulu. Mustafar menyahut menyuruhnya masuk.

Haira melangkah masuk dengan lenggokkan badannya di buat sedikit menggoda. Mustafar mengangkat wajahnya melihat Haira.

"Duduk"kata Mustafar sepatah.

Haira melabuhkan duduknya di hadapan meja Mustafar dengan kaki di silangkan. Mustafar menyelesaikan kerja terlebih dahulu. Setelah selesai, fail di letak di tepi dan dia menghadap Haira.

"So, Welcome to Eric Golden. Your position as interior designer right?".

"Yes"jawab Haira.

"Okay. Come. I show you, your work station".


Mereka berdua berjalan ke bahagian engineer and Interior designer. Terdapat empat meja kerja yang di cantum bersama dengan patisyen menjadi perantaraan meja sebagai pembahagi.

"Okay guys, today we have practical student from MSU in course Interior Design. So, Raiz. This is your working partner"tutur Mustafar. Raiz menghulurkan tangannya kepada Haira. Haira menyambut huluran tangan itu tanpa segan silu.

"Haira, this is your place and you will work with Khai, as Engineer same goes with Mel. You guys, teach her anything that she don't know"jelas Mustafar.

"Alright"jawab Khai.

"Happy Working"pesan Mustafar sebelum beredar.

Haira menapak ke mejanya bersebelahan meja Raiz dan berhadapan dengan meja Mel. Mulalah sesi perkenalan mereka.

🌹🌹🌹

"Nik, you desk is here. I will conduct you during your practical periodlah. Kalau aku kena pergi side, kau pun kena ikut lah ya. Erm.. kau dah kenalkan mana senior kau dan mana student praktikal yang sama macam kau. So.. harap kau selesalah ya praktikal dekat sini. Erm.. oh! ya! Selamat datang ke Laskar Pura"jelas Imran panjang lebar.

Nick hanya mengangguk sahaja tanda faham. Dia mengambil tempat duduknya setelah Imran beredar ke biliknya. Matanya menjeling ke arah bilik Kristina yang tertutup rapat.

GΒM 2: ᑭeᑎggᗩᑎti ᑕiᑎtᗩ [✔️]Where stories live. Discover now