Sizi kıskanan insanlar. Sizi anlamayan insanlar her zaman etrafınızda olacaktır. Normal şartlarda böyle bir bölüm yazmayabilirdim ama son günlerde başıma gelen bir olay beni yazmaya itti. Sizler de biliyorsunuz ki komiteye son bir hafta kala bir tıpçı çok gergin olur ve sosyal aktiviteleri bazal koşullarda tutar.
Yine böyle bir dönemde eskiden yandığım bir süre konuşmadığımız biri mesaj attı, basit ve benim pek de yardımcı olamayacağım bir konuda fikir istedi ama sebebinin danıştığı konuyu benim gözüme sokmak olduğunu düşünüyorum. Ben daha ilk mesajından ona komiteme kadar müsait olmadımı söyledim. Daha sonra ona kendisinin bana sorduğu konuda yardım etmeyi teklif ettiğim birkaç mesajına Tripli bir derslerin vardır senin yia ! Mesajı almam da pek hoş olmadı. Bu tam olarak kıskanma örneği değildi ama sürekli ders çalışmamıza karşı bir anlayışsızlığa örnekti.
İşte böyle sevgili okur. Bu zorlu ve güzel meslek ; ne olmak istersin sorunun cevabı okuyor istemsizce çoğu kişide. Bu hayali yaşayanlar da bazen kötü enerjilerin hedefi oluyor ne yapsınlar ?!
Şu ablanızdan size tavsiye: Yakın çevrenizde sizin başarılarınızda en az sizin kadar mutlu olan biri olsun. Yaptığınız hataları fark ettiren biri. Arada hayata farklı pencereleri açan biri. Bir de benim bir şartım daha var : mutlu olmaları! Mutlu insan hayatından memnundur, ondan size zarar gelmez . Hep pozitif mesaj yollar 💫 Hem ne demişler: En yakınınızdaki beş kişinin genel özellikleri sizin özelliklerinizi de ortaya koyar. Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim gibi gibi devam ediyor. Kimseyi hayatınızdan çıkartmaya korkmayın, evet seviyor olabilirsiniz o kişiyi ama size zarar veriyorsa onu hayatınızdan uzaklaştırabilmek en önemlisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tıp Fakültesinde Yaşam 1
Short StoryBir tıpçının gözünden tıp fakültesi üstelik öyle sıradan bir tıpçı da değil diş hekimliğini de tatmış bir tıpçı;) Sevgili okur, içeride neler var neler? Kısa kısa bölümlerle çerezlik bir kitap💫 Motivasyondan, tıp fakültesindeki anılarıma kadar her...