158. Bölüm: Ah bu aileler !

42 3 2
                                    

(Müzik eşliğinde okunacak bir bölümdür bu)
Komite dönemi bir tıpçı deli gibi ders çalışıyor zaten komiteden sonra ise dinlenmek bizim hakkımız değil mi ? Biz insan değiliz miyiz ? 🥺
Pazartesi 90lar gecesine gidip çılgınlar gibi dans ettim, bugün yani pazar da arkadaşımın doğum günü nü evimizin dinindeki bir mekanda kutladık ama yok efendim neymiş geç gelmişim... Canlarım, sevgili ailem zaten size istediğiniz çocuğu sürekli sunmaktan yoruldum, kendimi kaybediyorum ara sıra. Lütfen iki gece dışarı çıkmama bir şey demeyin. Sadece bir kez bu yaşlara geliyorum. Otuzuma gelebilecek miyim ? Gelsem de dışarı çıkabilecek miyim kim bilir ? Neden hayatı minik ailemize olumsuzlaştırıyoruz ki?
Orta Doğuda kadın olmak zaten yalanlara iç içe olmak, yalan bir hayatı yaşamak demek. Biz bu coğrafyanın kadınları öyle güzel rol yaparız ki sanki bizden hanım hanımcığı yoktur yeri geldiğinde. Bazense gecenin en çılgını bizimdir, seksi dansımızla sahnenin tozunu attırırız. Aslında her birimizin içinde iki kişi var gerçek kendisi ve ailesine sunduğu tatlı kız.
Erkek olsam neden geceleri dışarı çıkmıyor diye hayıflanacaklarken sırf %50 şansla iki tane X kromozomu denk geldi diye neden hayatım tamamiyle farklı oluyor anlamıyorum?
Ben bir makine değilim! Ben sizin projeniz değilim! Ben sadece bir insanım ve siz ne kadar acı ki beni tamamen tanımıyorsunuz. Belki de olmadı gereken budur bilemiyorum . Sonuçta böyle ben daha özgürüm onlar da daha mutlu ve onların mutlu olmasına gerçekten istiyorum çünkü benim için o kadar çok fedakarlık yapıyorlar ki...
Aile yanında üniversite okunuyor ama zor oluyor arkadaşlar, sınav zamanı güzel de diğer zamanlar hoş değil. İmkanı olan farklı şehirde okusun. 😂
Şimdi geç geldim diye aramız annemle bozuk ve benden bir özür bekliyor ama ne için özür dileyeceğim ki? Eğlendiğim için mi ? "Özür dilerim deli gibi ders çalışırken arada sosyalleştiğim için özür dilerim ."
En kötü akışına bırakırım her türlü düzelir.
Zaten sorunlarımı ya uyuyarak ya da oldukları yerde bırakarak çözüyorum. Bunu da öyle yapacağım akışına bırak gitsin. Bugün eğlendim ve güzel vakit geçirdim. Çokça para da harcadım oraya hiç girmeyeceğim 🥺
Keşke 2000lerde genç olsaydım diyorum her dışarı adım attığımda ...

Tıp Fakültesinde Yaşam 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin