Ders programını elime aldım ve yarınki dersleri inceledim neyseki yarın o kadar yoğun değilmiş. Önceden okulum komitenin ertesi gününe ders koyuyordu ama o zaman o kadar yorucu oluyordu ki hiç dinlenemeden enerji depolayamadan yeniden ders çalışmak zorunda olmak. Sonra fark ettiler komiteden sonraki iki gün öğrencilerin gelmediğini ve sağ olsunlar bir düzenlemeyle genelde tatil öncesine örneğin cuma gününe sınav koymaya özen gösterdiler. Yine yoğun bir dönem başlıyor benim için olabildiğince çok çalışacağım yepyeni bir kurul!
Saçım şu sıralar stresten muhtemelen o kadar çok dökülüyor ki ve tepede bir tel beyazım da var artık ! Yaşlandım erkenden :( Tıp fakültesinin bana hediyeleri 😅
Normalde insanlar saçları dökülünce aşırı panik olur ama ben belki de saçımın gür olmasına güvenip çok da önemsememiştim falat bu durum bir süredir devam edince dedim ki minik bir araştırma yapmanın ve önlem almanın vakti geldi. Sevgili okur dış görünüşün çok önemli olduğu bir zamandayız biliyorum ama lütfen saçımızı kestirince ağlama krizine girmeyelim sonuçta kökü bizde değil mi uzayacak . Dünyanın sonu değil, küçük şeyler için kendimizi üzmeye ağlamaya ne kadar da meraklıyız biz kadınlar. Durduk yere üzülecek şeyleri hatırlatıp kendimize ağlamaya başlarız. Eskiden samimi olduğumuz ama şimdi belki de sadece hayat koşuşturmacasından görüşemediğimiz bir eski dost gelir aklımıza gözlerimiz dolar mesela .
Halbuki hayat kahkahalarla güzel. O eski dostumuzun bize kattıklarını hatırlayıp beni nasıl daha iyi bir insan yaptığını hatırlatıp yola devam etmek lazım ya da saç örneklerinde olduğu gibi yazın benim de saçımı istediğimden kısa kestiklerinde ve istemediğim bir saçla dolaştığımda (tam bir şapkalı mantardım) ben kendi halime gülüyordum. Ağlasam ne olacaktı ki? Göz yaşlarım saçlarımı uzatabilecek miydi?
Bu duruma da sakince yaklaşıp soğukkanlılıkla çözeceğime inanıyorum.
Yarın ise kendimi güzel bir kahvaltıyla kendimi şımartıp yeni kurulun açılışını yapacağım. Sağlıklı ve zinde bir sabah istiyorum. Evde olmanın tadını çıkartacağım bir gün olacak. Ekmeğimi kızartacağım üstüne tereyağı ve reçel tatlı mı tatlı bir başlangıç güne.Çayımı da demledim mi bilgisayar başında iç hastalıkları dersini dinlemeye hazırım ! 😎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tıp Fakültesinde Yaşam 1
Short StoryBir tıpçının gözünden tıp fakültesi üstelik öyle sıradan bir tıpçı da değil diş hekimliğini de tatmış bir tıpçı;) Sevgili okur, içeride neler var neler? Kısa kısa bölümlerle çerezlik bir kitap💫 Motivasyondan, tıp fakültesindeki anılarıma kadar her...