166. Bölüm : 202✌️

36 7 2
                                    

Yeni yılın ilk günü nasıl geçiyor ? Benimki mükemmel değil. Yeni yılın ilk günü diye mucizeler olmuyor aksine kötü başladı bile diyebilirim.
Neyse efendim güzel şeylere odaklanalım kutlamalar yapıldı , havai fişekler havalandı, hayaller kuruldu , 2022'nin gelişi kutlandı ama ben 2022'nin gelişini kutlamadım. 2021'in bitişini kutladım. Bilmediğiniz bir şeyi nasıl kutlayabilirsiniz ki ? Belki daha zorlu bir yıl olacak . O yüzden kendimi bir yıl çok güzel yaşadığım için tebrik edip 2021'i olabilecek en güzel şekilde kutladım. Evet, zorlandığım anlar oldukça çöktü ama neyse ki hepsini atlatabildim hâlâ tek parçayım 😅
2022 umarım hepimiz için sağlıklı , mutlu ve huzurlu geçer. Olayları 2022'nin kendisine bırakıyorum. Şaşırt beni 2022 💃🏻 ama temel isteklerim bunlar. Ne olursa olsun hayatıma hep bu üçü girsin. Güzel, enerjisi yüksek pozitif arkadaşlar edineyim, hiç gitmediğim yerlere gidip hiç yemediğim şeyler tadayım. Sevgili 2022 , benim 2021 'im çok güzeldi kardeşini örnek al ve bana daha da güzel bir yıl yaşat emin ol ben sana yardımcı olacağım, elinden tutup beni en güzel anlara götürmene izin vereceğim.
Sevgili okur gerçekçi hayaller ilk duyduğumda beni çok ürkütmüştü. Hayalin gerçekçisi mi olur diye! Şu günlerde ne demek istediğini anlıyorum o yüzden birkaç yıldır : " bu yıl zengin olacam, başarı benim soyadım olacak..." gibi ucu açık uçuk hayallerden uzak duruyorum. Benim hayatımda istediğim şeyler belli zaten . Son üç yıldır da hemen hemen aynı gibi . Temel hedefim kendimi bulmak, içimdeki annemin , babamın , toplumun sesini susturup gerçek Benin konuşmasına izin vermek. Neşemi korumak, olur olmadık gülmek, doyasıya dans etmek... Sizlerle paylaştığım birçok şey daha var. Yaz tatili için yaptığım gibi 2022 için planlar yapmayacağım, zaten beynimde hayatımda gerçekleşmesini istediklerim var umarım onların yanlarına benim yaldızlı fosforlu pembe tiklerimi koyacağım bu yıl da. Muhtemelen üniversite hayatım boyunca hayallerim aynı olur ama acaba yeni mezun ben ne hedefler koyacak kendine. Offf, onu tanımayı, ona dönüşmeyi o kadar çok istiyorum ki.
Canım kendim seni çok seviyorum, sana sarılıyorum. Ne hata yaparsan yap ne yanlışın olursa olsun düşsen de kalkamasan da ben seni hep seveceğim çünkü biliyorum sen çok güçlüsün ! Saç rengim sıradan olabilir ama bana çok yakışıyor, evet gözlerim bozuk ama onlar sayesinde dünyayı keşfediyorum, sevgili burnum sen nasıl mükemmel kokular alıyorsun öyle, canım kulaklarım siz olmasanız hocalarımı nasıl dinlerdim , sevgili ellerim, ayaklarım , kalbim , karaciğerim , dalağım. Hepinize ama hepinize 2021 boyunca benim ruhumun bu dünyada bedensel olarak en iyi şekilde bulunmasına yardım ettiğiniz için çok teşekkür ederim . Sizden ricam önümüzdeki yıl da bu şekilde hep beraber sağlıklı bir yıl geçirmemiz. Hepinizi çok seviyorum , sevgili ruhum sana ise tek bir lafım var : Durmak yok yola devam , dans et doyasıya tüm dünya pistin olsun! Oturmaya mı geldik kızzz !!!

Tıp Fakültesinde Yaşam 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin