137. Bölüm: Sınavlar geliyor!

34 9 0
                                    

Yarın Kanıta dayalı tıp koridoru dersinden makale sınavını olacağız. Geçen haftada olmuştuk. Yıl içinde yaklaşıl 9-10 makale verecekler bize ve tahmin edin kim işini son dakikaya bıraktı. Tamam tüm hafta sonu deli gibi ders çalıştım diyemem ama komite yaklaştığı için ona ağırlık vermekten makaleye vakit kalmamıştı. Aslında bu derse alışmaya başladım birinci sınıftan beri alıyoruz ama önceden yılda üç makale okurduk şimdi sayıyı arttırmışlar. Buradan aldığımız notlar da azıcık ama azıcık ortalamamızı etkileyecek. Aynı zamanda yıl ortasında okulun hazırladığı Tus formatında bir sınava gireceğiz. O da ortalamamızı azıcık etkileyecek ama bu azıcıkları amannn diye sallayamıyorsun çünkü o azıcıkla sınıfı 60 ile geçebilirsin. Tabii umarım daha iyi bir notla geçerim ama her ek puan için çalışmaya devam. Tatlı mı tatlı özetimi hazırladım, yarın sınavdan önce beş dakika bakarım ve tamam. Geçenki sınavım güzel geçmişti, anladığıma çok sevindim makaleyi.
Komite ! Ah, o konuya hiç girmeyeyim, gideyim çalışayım bence ...
Bu arada video olarak sınav döneminde beni motive eden Koreli bir öğrencinin videosunu koyuyorum. Kız sınava 100 saat kala videosu çekmiş ve Kore'de komite sistemi yokmuş . Konularını belirliyor ve bitene kadar masadan kalkmıyor. 🧿
Videonun tamamını izlemedim, sınav sürecine yayacağım. Motivasyonum düştükçe izlerim ama bizim vloglardan daha gerçekçi buldum. Tek başınıza ders çalışırken sizin gibi herkesin süründüğünü hatırlatan tatlı bir video, kendisi son günlerdeki motivasyonum olur. 🥲

Tıp Fakültesinde Yaşam 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin