106. Bölüm: Saç bağışı

43 7 1
                                    

Hazır saçtan bahsederken birkaç ay önce saçlarımı kestirip kanser hastalarına peruk yapmaları için bağışladım ve belki ilgilenen olur diye sizlerle de bu projeyi paylaşmak istedim.
Projenin ismi "saçımsaçınolsun" İnstagram hesapları da var ki oradan da ayrıca detaylı bilgi alabilirsiniz. Genelde Lösevle karıştırılıyorlar ama Lösev'e saç bağışı olmuyor.
Saç bağışı için sizlerle araştırmalarım sonucu elde ettiğim bilgiler paylaşayım:
-Saçlarınızı 30 cm ve üstünde kestirmeniz gerekli. Deyse peruk yapılabilecek uzunlukta olmuyormuş.
-Saçlarınız ombreli veya boyalı olabilir bu önemli değil ama Perma gibi yıpratıcı işlemler görmemiş olmalı.
-Saçlarınızı temiz bir şekildeyken kestirmelisiniz ve eğer anlaşmalı kuaförlerde kestirirseniz ücret almıyorlar.
- Kadın/ erkek saçı fark etmez.
- Saçınız cılız da olsa bence önemli değil sonuçta sizin de ufak da olsa bir katkınız olmuş olur.
-Ben saçımı kendi kuaförümde kestirip saçımı kargolamıştım, kargo ücreti size ait. Adresi İnstagram hesaplarından bulabilirsiniz biyografi kısmında yazıyor. İstanbulda .Bir de isminizi ve notunuzu yazıyorsunuz yollarken.
- Onlar saçınızı alınca instagram hesaplarından paylaştıkları postun altına birkaç kişinin adını alfabetik olarak yazıyorlar böylece saçınızın ulaşıp ulaşmadığını kontrol edebilirsiniz.
Ben notuma yazdığımı sizlerle de paylaşmak istiyorum:
"Benim saçım bir başkasının gülümsemesine sebep olacaksa bundan değerli ne var , ne duruyorum dedim ve saçımı bağışlamaya karar verdim. Güçlü savaşçı saçlarına tekrar kavuçacağın güne kadar "saçım saçın olsun" !" 💇🏻‍♀️💕
Ben bu projede sadece bir bağışçı olarak yer aldım ve tesadüf eseri öğrenmiştim çok hoşuma gittiği için siz değerli okurlarımla da paylaşmak istedim belki içinizden de ilgilenen olur haberi olsun diye 💫

Tıp Fakültesinde Yaşam 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin