Size güzel bir haberim var !
Hastaneme geri döndüğüm için hastane anıları kısımları da geliyor artık!!! 💃🏻
Bu başlık altında ilk bölüm de bugün yayında !
Ben yine okulda ders çalışmak için kaldım. Acıktığım fakat vakit kaybetmek istemediğim için okuldan tost yiyor bir yandan da çalışacağım konuları düşünüyordum. Yanımda acilci hocalarım çay içiyorlardı. Kuşlar ötüşüyor, böcekler uçuşuyordu.
Anlayacağınız hayat bizim hastanemiz için fazla sakin ve huzurluydu. Derken o güneşli günün üstüne kara bulut gibi çöken siren sesi insanların kulaklarını yırtarcasına bizi toz pembe dünyamızdan çekti çıkardı. Hastalar hâliyle sese bakıyorlardı.
Ben mi? Çok ilginç bir şekilde önümden hocalar koşarak ambulansa gidene kadar ambulansı duymamıştım bile. Sürekli hastanede dura dura bu sese alışmış gitmişim. Acil durum, eyvah! Birine bir şey mi oldu diye bile düşünmeden karışık tostumdan ısırıklar almaya devam etmişim anlayacağınız. Hocamın koşmasıyla kafamı kaldırdım. Gerçekten filmlerdeki sahneyi gördüm: Takım elbiseli bir adam ambulansa doğru koşuyor hemen hastaneye müdahale edip içeriye alıyorlar. Ben bir yandan hocalarımın yarım kalan çayına bakıyorum. Derin düşünceler beni sarmalıyor. İşte diyorum , işte yaşamak istediğim hayat bu! Ben dermacı olmak için fazla idealistim her ne kadar o tusta yüksek puanla alsa da.
Gülümsüyorum! Evet , birinin ölümle yüzleşmesi bana olmak istediğim kişiyi hatırlatıyor! Ben koşmak istiyorum , başkalarının hayatı için ! Gözlerimi bozuyorum sırf ilerideki hastalarım daha sağlıklı olsun diye . Ben bir veriyorum ki onlar bin alabilsin.
Tüm bu olaylar olurken komik bir şey oldu. İki teyze de diğer yanımdaki banktalardı ve takım elbiseli adamın acil doktoru olduğunu bilmiyorlardı. Adamların ikisinin ambulansa koltuğunu görünce ne yaptılar peki ? Onlar da ambulansa gittiler ! Canım teyzelerim benim acaba onların doktor olduklarını anlayıp ne yapacak diye mi gittiler yoksa olay var bir bakalım diye mi ?
Hastanede yaşam gördüğünüz gibi sizi daha kliniğe çıkmadan yavaş yavaş hissizleştiriyor. Önceden her siren sesinde irkilirdim, şu an duymadım bile. Bu iyi mi kötü mü bilemem ama gelecekte ne yapmak istediğimi bildiğimden eminim! Bu geceki ders çalışmamı gelecekteki hastalarıma armağan ediyorum şimdiden söyleyeyim herkes çok gergin belki karşılıklı kusurlarımız olacak ama ben sizi çok seviyorum ve sizin sağlığınız için elimden gelen her şeyi yapacağıma söz veriyorum. Umarım ardımdan iyi ki bu doktora gelmişiz dersiniz ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tıp Fakültesinde Yaşam 1
Short StoryBir tıpçının gözünden tıp fakültesi üstelik öyle sıradan bir tıpçı da değil diş hekimliğini de tatmış bir tıpçı;) Sevgili okur, içeride neler var neler? Kısa kısa bölümlerle çerezlik bir kitap💫 Motivasyondan, tıp fakültesindeki anılarıma kadar her...