173. Bölüm

24 2 2
                                    

Bugün beni çok korkutan bir haber öğrendim. Okulumuzdaki dönem üçler olarak çok devamsızlığımız olduğu için dekanlıktan bir yazı geldi:
"Sınava bir hafta kala devamsızlık sebebiyle derse giremeyecek öğrencilerin listesi asılacaktır." tadında bir yazıydı.
Artık göz korkutmak için miydi yoksa gerçek miydi bilemiyorum ama umarım komiteye girebilirim. Hatta herkes girebilir. Giremezsek biteriz. Bir komiteden sıfır almış gibi oluyoruz sınava göremediğinizde. Umarım bu sadece bizi korkutup derslere girmemizi sağlanmak içindir. Sonuçta bunun böyle olacağını en başta söyleseler daha çok derse girerdik. En azından son derslere daha çok katılım olsa şu anki durum daha farklı olabilirdi. Başta çok gerilmiştim ama şimdi biraz daha rahatım. Bugün okula gitmiştim neyse ki . Uygulama dersimiz olduğu için çoğumuz okuldaydık ve soluğu öğrenci işlerinde aldık. Öğrenci işleri de kısmen haklı olarak bize :
" ee arkadaşlar geçen gün derste sadece üç kişi varmış" şeklinde döndü. Bu uygulama ise alt sınıflarda yok çünkü onlar oransal olarak derslere bizden daha çok katılıyorlarmış. Biz ise kendi çapımızda "ama biz tüm o dersleri videolardan izliyoruz" desek de sonuç ne olur bilemem. Bizim için güzel dileklerde bulunun . Umarım hepimiz sınava girebiliriz ama benim için çok güzel bir ders oldu. İkinci dönem sırf bir daha böyle bit olay yaşamayayım diye derslere düzenli katılacağım. Aslında ikinci komitenin sonu minik korkutmalar başlamıştı o yüzden bu komite online a düzenli katıldım ama sonuç sürpriz olacak herkes gibi benim için de . Gergin bir bekleyiş arka planda beni kemirirken çatır çatır dersleri dinlemeye , özet çıkartmaya ve konuları tekrar etmeye devam etmeliyim. Neyse ki haftaya bizim online haftamız. Şimdi tüm bu felaketler olurken ben ne yapıyorum ? Cuma günü doğum günü olan arkadaşıma hediye almaya gidiyorum. Onunla da konuştum , öğle arasında buluşacağız ki ben daha fazla devamsızlık yapmayayım. Bu arada ben dün yine uyuyamadım. Keşke uyuyamamışken ders çalışsaydım. Bugün sabahlamaya planlıyorum ama yarın eve geç döneceğim için (Tus dershanesinden kardiyoloji dersi dinleyeceğim)  gece yine kendimi yatmaya ikna edebilirim. Her şey sürprizlerle dolu. Yani hayatım her zamanki gibi çok yoğun ve stresli.  Anksiyetem olursa hiç ama hiç şaşırmayacağım. İşin komiği tüm bu stresli olaylar olurken sonucu öğrenemeyip oturup ders çalışacak olmam. Ders çalışmak için huzurlu bir ortam lazım sevgili üniversitem. Bırakın isteyen istediği derse gelsin . Kalbimizi kırmayın.
Kaos: Komiteye girememe haberi geldiğimdeki sınıfımızın hali. (Sözlük tanımı değiştirilsin)

Tıp Fakültesinde Yaşam 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin