Bazen hiç beklemediğiniz anlarda üst üste kötü haberler gelir ve siz dersiniz ki "Allah'ım neden ?! Neden şimdi?" Benim bu komite gerim gerim ders çalıştığım şu sıralar olduğu gibi... Üstüne bir de regl olup iyice duygusallaştım. Mükemmel (!)
Sadece kendimi mutlu edecek şeyleri hatırlatıyorum böyle anlarda. Neyse ki ailemin yapısı da böyle. Öyle abartmıyorlar kötü durumları, minimal tepki veriyorlar.
Normalde regl günlerimde hep kendimi şımartırım, uyurum, film izlerim vs. Ödüllendiririm kadın olduğum için kendimi. Giderim değişimin ilk günü pasta yerim mesela, en sevdiğim çikolatayı alırım. Bu reglim her ne kadar sınav zamanına gelse de açtım bir film izledim. Moralim bozuk olduğu için iyi geldi sonra kalktım çalışmaya devam ettim. Sabahına da alarm kurmadım bıraktım kendimi uyuyabildiği kadar uyusun, dinlensin. Yoruldu benim küçük bedenim.
Kendinizi sevmeyi unutmayın olur mu ? Hayat telaşına kapılıp onu yapıp bunu yapıp boğulur gibi yaşamayın. Bazen sadece durun, bir bakın ne yapıyormuşsunuz aslında. Kimmişsiniz, o an neymiş, siz nasıl tepki vermişsiniz. Ben bunu yaptım. Durdum, kendimi dinledim, güçlendim. Şimdi daha güçlü bir şekilde dimdik ayaktayım. Hayat böyle o yüzden acı tatlı diyorlar. Önemli olan kendini salmamak ayağa kalkabilmek. Güzel haberler, kötü haberler hepsinden kaçarım aslında komite zamanı, İnstagramı silerim, bilmek istemem kim nerede nasıl geziyor, canım çeker , hayal kurarım diye korkarım. Komite zamanı çok yemek yemem, sevdiğim yemekler yapılmaz ya kendimi tutamazsam diye. Sağlıklı beslenirim, bu komite bir de yeni bir şey olarak toz vitamin denedim. Bir arkadaşımdan birkaç tane almıştım , onlar direkt beni kendime getirip gözümün önünü açınca ben de satın aldım. Günde bir tane öğle saatlerinde alıyorum. Tam uykum gelmişken çat diye açıyor ne var ne yoksa.
Kendinize değer verin, kendinize iyi bakın ve en önemlisi kendinizi sevin ❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tıp Fakültesinde Yaşam 1
Short StoryBir tıpçının gözünden tıp fakültesi üstelik öyle sıradan bir tıpçı da değil diş hekimliğini de tatmış bir tıpçı;) Sevgili okur, içeride neler var neler? Kısa kısa bölümlerle çerezlik bir kitap💫 Motivasyondan, tıp fakültesindeki anılarıma kadar her...