122. Kısım

43 10 5
                                    

Bu akademik yıl için kendime hedefler koydum tıpkı yaz tatili için burada yaptığım gibi ama onları hiç bir yere yazmadım , insanlarla paylaşmayacağım çünkü maalesef bende derslerle ilgili güzel şeyleri hedef koyup çok fazla düşününce sanki gerçekten yapmış gibi havalara girme huyu var. Bunlar yaz tatili hedefi gibi değil ki disiplin istiyor, özveri istiyor, çalışma istiyor hem de çok çalışma.
Planlarımı gerçekleştirebilmek için bir ajanda aldım böylece her gün ne kadar çalışmışım sunacaktım ne zaman olacak ne zaman dinlenebileceğim her şey yazılı kanıt olarak kalacak. Örneğin bu haftanın sonunda vermimi sadece hatırladıklarıma göre değil de yazdıklarıma göre de test edebileceğim. Ama itiraf edeyim bu konuda acemi olduğum ortada ! Sırf bol tik görmek hoşuma gidiyor diye basit gündelik hayat aktivitelerimi bile ekledim oraya. Duş almak, kahvaltı yapmak gibi utanmasam tuvalete gitmek diye yazıp yanına tik atacağım 😂
Neyse ki bükün ajandaya memnun memnun bakarken (tabii böyle boş boş şişirilince tik bol oluyor hoş duruyor) dedim yok tatlım bu böyle olmamalı evet memnunsun ama sen bu ajandayı memnun olmak için değil başarılı olmak için aldın. Kendini yargılayabilmek, eksiklerini görmek için. Eğer bunu yapmazsan kendine bir şey katamazsın dedim ve sevgili okur çatır çatır sildim o başı boş maddeleri! Yahu kime ne ben çamaşırları asmış mıyım asmamış mıyım ? Kahveme iki şeker atmış mıyım atmamış mıyım ? Bana bile ne ! Masada topak topak duran silgi tozundan  memnuniyetim sadece orada toz olarak kalmayayım hayallerinde de yer alayım demiş olacak ki tiklerin sayısı bu akşam pek bir azaldı. Daha önceden de şüphelendiğim gibi ders konusunda bir abartmışım ki görmeyin değil ben üç tıpçı çalışsak anca biter o konular ! Dedim tatlım önce kendini tanımalısın evet sınırlarını zorlamaya çalışıyorsun falan ama yıllardır sen böylesin. Lise giriş sınavı için de 800 soru derdin diyelim 400'de kalır yatardın ama belli de benim içsel motivasyonum bu imkansız derecede çok yapılmadı gereken şeydir. Sonuçta ayda yılda bir 800 soru çözünmeli mutluluk paha biçilmezdi. Bu durumun en büyük eksisi ise benim arada sahte mutluluklar yaratmak için hızlı hızlı özensiz çalışmam. Verimli olsam yavaşım ben ne yapayım ?
İşte benim en büyük içsel çatışmam da bu 😅 Her eğitim öğretim yılının başında beliriverir kendileri .

Tıp Fakültesinde Yaşam 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin