Yeni eğitim öğretim dönemi başladı ve çok iyi biliyorum ki aranızda tıp fakültesini isteyenler de var. Benim buraya yazmaktaki temel motivasyonum da sizleri ve kendimi motive etmek, dinç tutmak, çalışma isteğimizi kamçılamak, yorulduğumuzda durmamak, o beş dakika daha'yı uyumamak. Sizlere yaşadığım zorlukları da yazmaya gayret ediyorum , çalışmaktan ben de sıkılıyorum . Herkes sıkılır ama sizlerle o zamanlarda kendimi nasıl motive ettiğimi de paylaşıyorum. Hiçbiriniz yalnız değilsiniz bunu unutmayın. O hayatınızın sınavına bile kaç milyon kişiyle beraber giriyoruz. O yüzden hedeflerimize giden bu yolda da somut olarak birbirimizi hiç görmemiş olsak da gerek bir ablanız gerek bir arkadaşınız olarak birbirimize destek olmak. Bu dönem hepimiz kendimiz için yok ya yapamam dediğimiz hedefler koyacağız sonra o hedefler için daha önce hiç çalışmadığımız gibi çalışacağız neden mi? Eğer önceki çalışmamızla olsaydı o hedefi çoktan elde etmiş olurduk. Mesela hep fiziğimiz dört düşüyorsa karneye bu dönem hedefimiz beş düşürmek .
Size bir sır vereyim:
Ben asla kimseye "Sen bunu yapamazsın. " demem ve bunu demekten çok korkarım çünkü ben inanıyorum ki isteyen herkes istediği her şeyi başarır. Yeter ki gerçekten istesin ve onun için elinden gelen her şeyi yapsın! O yüzden herkesin beni korkutan bir potansiyeli vardır , hep derim ki bu çalışsa varya offf...
Ailelerin, öğretmenlerin ağzında sakız olmuş bir laf: Kendine güven! Sanki bunun da dedikçe gücü azalıyor, güven küçülüyor. Bu işin sırrını çözmek gerek der gibisin olay basit eğer kendine güvenmek istiyorsan önce yeteri kadar çalışmalısın. Ben mesela hep orta çalıştığım sınavlardan daha düşük alırım çünkü kendime güvenim tam değildir o sınavlarda.
Şimdi sevgili okur, özellikle de tıp fakültesini istiyorsam eklediğim videoyu izlemeni tavsiye ediyorum.
Motive olmamız için bu videoyu buraya koyuyorum.
Motivasyonunu kaybeden gelsin bu videoyu izlesin! Bu bizim video marşımız olsun !
Yalnız motivasyon videoları ile ilgili şöyle bir itirafım da olacak : 12. Sınıfta bir ara şöyle bir hata yapmıştım her ders çalışasın kaçtığında bir saate yakın bu tarz videolar izleyip en son gaza geldiğime ikna oluş gidip yatıyordum . Bunu yapmıyoruz ! Sadece ara sıra bu tarz videolar açıp izliyoruz. Antibiyotik gibi düşünün bunları doğru doz olmalı deyse sıkıntı yaratır 😉
Haydi herkese başarılı, bol bol sevinmeli yer yer heyecandan havalara uçmalı ve de çok mu çok verimli bir eğitim öğretim yolu diliyorum ! Umarım bu yılınız o kadar güzel geçer ki on yıl sonra bile gülümseyerek hatırlarsınız ⭐️💖🎈Tıpçı ablanız artık kaçar 🎈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tıp Fakültesinde Yaşam 1
Short StoryBir tıpçının gözünden tıp fakültesi üstelik öyle sıradan bir tıpçı da değil diş hekimliğini de tatmış bir tıpçı;) Sevgili okur, içeride neler var neler? Kısa kısa bölümlerle çerezlik bir kitap💫 Motivasyondan, tıp fakültesindeki anılarıma kadar her...