Tıp fakültesinin yeni dönemi fırtına gibi başladı.
Son yaz tatillerini yaşarken çok güzel ve hep hatırlayacağım bir yaz geçirdim tabii bunda pandeminin etkisi de büyük. Biraz fazla polyanacılık olacak ama pandemi bana hayatım ne kadar kısa olduğunu, sahip olduğum tüm özgürlüklerin birden elimden alınabileceğini, bazen kafeye gitmek , arkadaşlarımla piknik yapmak gibi sıradan şeylerin bile özlemle anılabilecepini öğretti.
Bu yaz ne mi yaptım?
Konfor alanımdan çıktım hem de koşarak!
Kendi sınırlarımı öyle bir zorladım ki yepyeni bir ben yarattım ! 💖
Hayallerindeki kadını kucakladım!
Kendimi sevdim , kendime saygı duydum !
Kendimi dinledim bol bol ama yeri geldikçe de kalabalıklara karıştım.
İnsana susadığım pandemi döneminden sonra o kadar çok insanla tanıştım ki yeni biriyle tanışmaya doydum. Farklı hayatlar gördüm, yeni hikâyeler tattım.
Kendi romantik komedimi kendim çektim hayal kurup kös kös oturmaktansa .
O hep mesaj atmak istediğim çocuğa mesaj attım, konuştuk , buluştuk. İlk buluşmanın heyecanını yaşadım doya doya. Ardından mesaj atacak mı diye beklemenin keyfimi sürdüm. Yirmili yaşlarda sıradan bir kadın oldum. Sıradanlaştıkça hafifledim, özgürleştim. Her zaman özel olmak, özel hissetmenin insanı yorduğunu anladım. Sıradan olmanın sandığındaki kadar korkunç olmadığını. İstediğim şeyler için önce benim bir şey yapmam gerektiğini yaşayarak öğrendim. Savaşçı ruhlu olmayı.
Bol bol gezdim gezdikçe yeni insanlar tanıdım onları tanıdıkça kendimi buldum. Arkadaşlar edindim, sarhoş oldum, ağladım, güldüm, evde iki gün boyunca bir şey yapmadan yattım, sadece kitap okutmak için taaa neredeki parka gittim. Her parkta soluklandım. En sevdiğim pizzacıdan pizza alıp parkta arkadaşlarımla yiyip beğendiğim çocuklara kaçamak ama yaramaz bakışlar attım. Eski sevgilimi unuttum ardından hep olan klişe gerçek oldu tam ben onu unutmuşken o geri dönmeye çalıştı. Kendime ne istediğimi sordum . Sordukça sorularım çoğaldı . Sanki bakteriler gibi amitoz bölünüyorlardı ama genetik bilgileri farklıydı. Kendimle gurur duydum, kendime çok kızdım. Taşındım! Yeni bir yere yerleşmenin coşkusuyla hayatımda birçok şey değişecek diye umdum ve hâlâ umuyorum. Sevdiklerime sarıldım, onları öptüm. Onlarla tatile çıktım. Bazen insanlardan çok bunaldım kimseyi görmek istemedim. Kendimle mutlu oldum. Kedi sevdim , köpeklerle koştum, balıklarla yüzdüm. Rüzgara bıraktım saçlarımı sanki bıraktıkça kuşlar gibi süzüldüm o rüzgarla.
Yani sözün kısası ben bu yaz yaşadım, çokça şey öğrendim. Dinlendim ve yeni döneme hazırım. Yoğun bir çalışma temposu , uykusuz geceler...
Ama en çok merak ettiğim derslerle aynı anda götürmek istediğim şeyleri götürebilecek miyim?
Hep beraber göreceğiz💖
Hepimizin yeni eğitim öğretim yılı hayırlı olsun , kalemimize kuvvet 🎈
Peki sizin yaz tatiliniz nasıl geçti ? Umarım siz de benim gibi hayallerimizden tatili yaşayıp iyice dinlenmişsinizdir 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tıp Fakültesinde Yaşam 1
Short StoryBir tıpçının gözünden tıp fakültesi üstelik öyle sıradan bir tıpçı da değil diş hekimliğini de tatmış bir tıpçı;) Sevgili okur, içeride neler var neler? Kısa kısa bölümlerle çerezlik bir kitap💫 Motivasyondan, tıp fakültesindeki anılarıma kadar her...