Hayatımızda neleri erteliyoruz?
Neleri niçin erteliyoruz ?
Örneğin benim dizi film izlemek gibi bir bağımlılığım var bu yaz bunu oldukça azalttığımı düşünüyordum ama eğitim öğretim yılının başlamasıyla (hep okul başlar başlamaz güzel dizi bulurum) yine başıma bela oldu. Zaten son günlerde ders çalışmamın istediğim gibi olmamasının sebebi de bu. İnsanın kendine "dur" diyebilmesi ne kadar da önemli. Mesela ben her zaman işte bu cuma benim film gecem diyorum bunu izlerim diyorum ama Cuma'ya kadar dayanamayıp o filmi izlemiş oluyorum. Olmamış, kendimi böyle eğitememişim. Benim film izleme zamanım tatiller. Böyle çikolatamı cipsimi alıp deli gibi art Arda bölümleri izlerim. Çok kötü bir film izleyicisinin. Bunu yaparken de şu an konularım birikiyor. Farma videoları izleyeceğime dizi bölümlerine kendini kaptırmak oldukça kolay fakat bu yıl için hedeflerim var. Düzenli olmalıyım, istediğim hayat çöl emek istiyor. Onu hal etmeliyim. O yüzden benim sözde sadece cumaları film izlemeye izin verme durumumu kendim suistimal ettiğim için film iznimi sizlerin huzurunda kaldırıyorum. Kısmetse komiteden sonra izlerim artık. Belki de filmleri izlemek yerine kendi filmimi yaşarım doya doya ! Tatile giderim, yeni insanlar tanırım, ailemle vakit geçiririm. Bilemiyorum hayat zaten çok kısayken düşününce uykuya harcadığım vakit bile beni üzerken neden bu boşa harcanan zaman ? En değerli hediyemiz lafı herkesin dilinde ama farkında mıyız bu zamanı öyle değil de böyle değerlendirerek neleri kaybettiğimizin?
Unutmayın neyi alışkanlık hâline getirirsek hayatımızın onlardan oluşur. Erken uyanmak istiyorsan bir hafta uyan sonra alışıp alarmsız da uyanırsın. Ama yok bugün çok yorgunum deyip ertesi güne bırakırsan geçmiş olsun, en başa döndün.Önümdeki notlara bakarak şunu söyleyebilirim ki:
Zor bir yıl olacak hem de çok...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tıp Fakültesinde Yaşam 1
Short StoryBir tıpçının gözünden tıp fakültesi üstelik öyle sıradan bir tıpçı da değil diş hekimliğini de tatmış bir tıpçı;) Sevgili okur, içeride neler var neler? Kısa kısa bölümlerle çerezlik bir kitap💫 Motivasyondan, tıp fakültesindeki anılarıma kadar her...