Sevgili kadınlar, bacılarım !
Kendi cinsel organımızın neye benzediğini bilelim diye bu internetten aldığım fotoyu koydum. Kadın anatomisi çalışırken atlastan benzeri üstünde çalışmıştım.Sizler de görün istedim aramaya üşenecek olanlar olabilir içimizde 😉
Karşınıza pat diye çıksın dedim 😌Sizler muhtemelen yeni yılla ilgili yeni bir bölüm beklerken ben bu yazıyla karşınıza geliyorum 😅
Açıkçası ben de yeni yıl düşüncelerimi paylaştığım bir bölüm yazmayı arka planda birkaç gündür düşünüyordum.
Şimdi sizlere sevgili okur sosyal ortamlarda hava atabileceğiniz yeni bilgiler veriyorum. Araştırmalar, okumalar yapıp edindiğim bu bilgileri paylaşırken kendimi "Bunları biliyor muydunuz ?" yazarı gibi hissediyorum.
1948 yılında ABD'li jinekolog Arnold Kegel kalça kuşağının kasları için özel egzersizler belirlemişti. Şu an da kendi adıyla anıyoruz bunu. Belki de heteroseksüel birçok erkeğin hayal ettiği bir şeye sahip Kegel. Kadınlarda erkeklerin en çok dikkatini çeken yerleri güçlendirmek için yapılan hareket onun adını taşıyor.
Tabii o zamanlar Kegel'in bu egzersizleri daha çok güç doğumlardan sonra kadınların uygulaması için bulunmuş diyebiliriz.
Şu an da Kegel egzersizlere erkekler için de erken boşalma sorunu gibi çeşitli sebeplerle kullanılıyor. Partnerinizle birlikte yoga yapar gibi Kegel egzersizi yapabilirsiniz cinsel sağlığınız için. Tabii her şeyde olduğu gibi aşırıya kaçmadan.
Bu Kegel egzersizleri zamanla çeşitli hallere büründü. Üşengeç hastalar için direkt elektrikle uyaran Kegel egzersizi çıktı, "eğitim" aracıyla hastanın vajinası ile tutabileceği bir dizi KOBİ biçiminde ağırlık üretildi.
Kegel'in ilk hastalarından biri güçlenen kalça kuşağı tabanının seçilirken iki tarafa da haz verdiğini belirterek onu şaşırtmıştı. Bu haber doktorlar ve halk arasında hızla yayıldı.Bu bölümü yazarken "Dünyanın Kökeni Vajina" kitabından yararlandım.
Jelto Drenth tarafından yazılan pembe kapak tasarımlı müthiş bir kitap ve tıpçı ablanız cesur bir şekilde bu kitabı toplu taşımada da okuyor. Aslında amacım okuduğum kitabı göstermek değil hatta başlarda ben bile kitabımın adı görünmesin diye uğraşıyordum. (Vakit değerlendirmek için yolculuklarda uzun kısa fark etmeksizin kitap okurum. Hatta bir hayalim Doğu ekspresinde tutunamayanlar okumak ama yanıma başka kitaplar da alacağım ki o yolda bol bol okuyabileyim. Arada kafamı kaldırıp eşsiz bir manzara göreyim.)
Zamanla kendimi rahat bıraktım, elim kolum nasıl rahatsa öyle okuyorum. Kendimi kitabımın adını saklamak için germiyorum ve arada elim yukarıdayken kitabı okuduğumu yani adını gösterdiğimi fark ediyorum. Yalan söylemeyeceğim o kitabı çıkartınca dayıların ve teyzelerin tepkisini merak ediyorum ama bir yandan da korkuyorum. Sonuçta "vajina" yazıyor kitapta... Aaa daha neler!? Yeni nesile bak , terbiyesiz bir de utanmadan bunu okuyor derler. Bazılarınınsa bunun erotik bir biçimde cinselliği anlatan bir kitap sandığına eminim. Grinin elli tonunun daha pornografik versiyonu gibi bir şeyi okuyan genç bir kız ! Kadın da değil !! Hiiii yandık cidden 🤫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tıp Fakültesinde Yaşam 1
Short StoryBir tıpçının gözünden tıp fakültesi üstelik öyle sıradan bir tıpçı da değil diş hekimliğini de tatmış bir tıpçı;) Sevgili okur, içeride neler var neler? Kısa kısa bölümlerle çerezlik bir kitap💫 Motivasyondan, tıp fakültesindeki anılarıma kadar her...