149. Bölüm: Cinsellik Eğitimi +18

81 6 2
                                    

Merhaba canlarım!
Birkaç gün önce birkaç yabancı ülkeden arkadaşımla ülkelerimizdeki kadın cinselliği hakkında konuşuyorduk. Genel olarak dünyada hakim olan ataerkil bakış açısından şikayet ettik. İyi durumda ve kötü durumda olan ülkeleri konuştuk. Gönül isterdi ki ben de gururla ülkemdeki durumdan bahsedeyim ama kadın cinselliğinin bir tabu olmasından ileri gitmeyen, sırf erkek arkadaşı mutlu olsun diye ilişkiye giren , ilişki esnasında hiç haz alamayan kadınlarla dolu bir ülkede yaşıyoruz. Bir kadının eşi ölünce yıllarca yalnız yaşamaya devam ediyor, ihtiyaçları olduğunu toplum görmezden geliyor. (Tabii ki kadının kendisinin evlenmek istemediği durum hariç) Toplum dul kadınları birer hedef olarak görüyor. Kolay hedef ! İsmi lekenebilir! O zaten dünden razıdır. Namusun iki bacak arasında olduğuna inanan insan görünümlü düşük zekalı varlıklarla (?) aynı havayı soluyoruz maalesef. Önce babamızın malı ( tüm o kıyafetlere karışmalar, gece kaçta döneceğini söylemeler...) sonra ise kocamızın malı oluyoruz. Tüm varlığımızı erkeğimizi mutlu etmeğe harcıyoruz. Annelerinizi düşünün ! Tüm o ev işlerini yapıyor, işinde çalışıyor , sizinle ilgileniyor, tüm bunları yaparken etrafa neşe saçıyor. Annelerin hepsi birer Tanrıça ! Bu en büyük kanıtı ! Peki ya kendisi ? Sosyal hayatında bile kendisini unutmuş , en fazla yemeği eşine veren biri cinsel hayatta kendini düşünebilir mi? Keşke düşünse ama hiç sanmıyorum...
Tecavüzler ... onlardan bu yazımda bahsetmek bile istemiyorum. Nasıl kirli nasıl kötü zihinler onlar...
Peki çoğu kadının sözde sevgilisiyle ilişkisinin de tecavüzden hallice olması ?
Seks sevgili okur iki tarafında haz alması gereken bir durum. Partneriniz haz alamıyorsa iletişim kurup kendinizi geliştirmelisiniz. Cinsellikle ilgili oldukça fazla tabu var. Kadınlarımız evlenene kadar bu konudan uzak tutulup ardından evlenilince o bakireden vahşi bir kadın çıkması bekleniyor. Gerçekten mi ?! Erkekler neden deneyimsiz kadınları istiyor ? Kendiler her istediğini yaparken hiç dokunulmamış (!) kadınlar onlara cazip geliyor ? Bakir bir erkekten bizim beklentilerimiz de aynı olmamaz mı o zaman ?
Sevgili kadınlar, genç hanımlar !
Erkeklerin pornoyla aldıkları sözde cinsel eğitimi biz kadınlar nasıl alıyoruz ?
Ben okuduğum bölümümün de bana verdiği güvenle sizlerle birkaç faydalı isim ve kitap paylaşmak istiyorum. Erkek okuyucularımdan da bu videolara , kitaplara bakmalarını rica ediyorum. Birkaç yıldır ara ara videolarını izlediğim Rayka Kumru'nun bir videosunu koydum buraya. Sizler için de faydalı olacağına inandığım dinleyip bir şans vermenizi istediğim bir uzman kendisi. Müthiş bir röportaj yapmış ve onum videosunu sizlerle paylaşmak istedim. Bu yazıyı yazıp bahsi geçen kitabı ben de sipariş vereceğim: "Vajina Kitabı" sizlere de tavsiye ederim. En azından ne olduğuna bir bakıp fikir edinmenizi 😉
Benim ileride ülkemizde ve diğer birçok müslüman ülkede kadınları cinsellikle ilgili bilgilendirmekle ilgili bir hayalim var. Bugün burada bu hayalimi gerçekleştirmek için minik bir başlangıç yapıyorum. Sizler gibi ben de wattpad'de +18 hikayelerin çok okunduğunu biliyorum. Bu yazıyı yazmadan önce rastgele birkaç tanesine tıklayıp bazı sayfalarını okudum. Çoğu genç kadınlar tarafından yazılan bu kitapların fantezileri o kadar karanlık ki ! Yeni yetişen, kendini keşfetmeye çalışan gencimizin kurduğu cinsel hayat hayali bile baskı altında. Nedense kadınlar sürekli kaçırılmış, zorla evlendirilmiş, odaya kilitlenmiş. Benim kızdığım kişi onlar değil aslında bunu bize dayatan televizyonlar. Merak etmeyin Murat Soner'i bağlayıp Türk dizilerini uzun uzun eleştirmeyeceğim ama bu tv'deki saçmalıklar nedir arkadaşlar ?! Bir tane güçlü kadın yok ! Hep bir ezik, pasif, erkeğinin yardımına muhtaç ... İzledikleriden bu kadar kolay etkilenen bir toplumken bu izlediklerimize normal dersek akıl sağlımızdan şüphe etmeliyiz. Hoş bunca şeyi izleyip sağlam kalabilirsek o da ! Lütfen kendimize saygımız olsun ve bize yakışacak şeyler izleyelim. Duymayacaklarından emin olsam da keşke dizi yapımcıları en azından bir tane sıcak samimi bizden bir Türk aile komedisi yapsa. Eski zamanlardaki gibi. Şu an gördüklerimiz uçuk zengin yaşamlar, garip ilişkiler vs. Ben kendimi sevdiğim ve saydığım için o dizileri izlemiyorum! Yazık mı değil bana ? Hayat çok güzel , yeterince gün içinde stres oluyorum zaten. Sonra saçma sapan bir tv dizisiyle moralimi bozmama gerek var mı? Ben daha iyilerine layığım! Eğer televizyonda bana layık bir dizi olursa oturur zevkle izlerim ama şimdilik yabancı dizilere devam. Hayır, yabancı hayranlığı değil bu! Ama bu gidişle biz gençler gitgide kendimizden uzaklaşacağız . Kültürümüze sahip çıkalım, hangi sektörden olursak olalım. Benim şu an tvde gördüklerim Türk dizisi değil! Reytingi çok olsun diye yapılan Brezilya diziler tadında şeyler.
Neyse tutamadım kendimi yine atladım oradan oraya anlatmak istediklerim paylaşmak istediklerim o kadar çok ki böyle konularda ! Kusuruma bakmayın artık!
Sevgili kadınlar sizden ricam bu videoları izlemeniz, ileride cinselliğinizi güzelce keşfetmeniz. Ben mi ? Ben de hâlâ araştırıyorum, öğreniyorum, sorguluyorum. Ayıp değil ki bu ! Kendimi tanıyorum! Vajinamın farkına varıyorum ! Ondan öcü gibi korkmuyor, onu keşfediyorum! İnsanlık uzaya gitmiş bizler kendi organımızdan kaçıyoruz ! Olacak iş mi bu yahu ? Siz söyleyin .

Tıp Fakültesinde Yaşam 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin