89. Kısım

47 8 2
                                    

Düzenli bir hayat...
Sabah kalk, cilt bakımını yap, dersini çalış. Ara ver , makarnanı (yemeğini) hazırla yerken dizi izle. Dizin ve yemeğin bitikten sonra kalk ve çalışmaya devam et ( bunu asla yapamam hele de dizi sararsa bitene kadar oturur izlerim. Kendimle ilgili sevmediğim özelliklerimden biri de bu huyum🙃)
Neyse bu bölümde paylaşacağımız arkadaşımız bunu çok güzel beceriyor ve kendisi Londra'da tıp okuyor. Onun videolarını şu sıralar ders çalışmaya motive olmak için izliyorum çünkü çok güzel çalışıyor. Sizin de modunuz düştüyse hedefiniz için çalışmakta zorlanıyorsanız tavsiye ederim. Sonuçta bahar geldi hepimizin içi kıpır kıpır bir an önce bu güzel havaların tadını çıkartmak istiyoruz haklı olarak ama önce bunu hak etmeliyiz. Ben de sıkıldım, yoruldum, bunaldım, çimlerde yuvarlanmak, arkadaşlarımla dolaşmak , tatile gitmek istiyorum ama biraz daha dişimizi sıkmalıyız. Beni çok zor bir üç hafta bekliyor umarım istediğim gibi geçirebilirim bu süreci bana şans dileyin olur mu?
Özellikle üniversite sınavına girecek arkadaşlarım sizleri çok seviyorum ve başarılar diliyorum🌸

Mottomuzu hatırlayalım:
🐶"Köpek gibi çalış, it gibi eğlen !"🐶
Eğitimsiz olmuyor arkadaşlar ama eğitimli bir insan olabilmek de o kadar kolay değil bu yolda bolca kan ve göz yaşı var. Bolca göz yaşı ... Kimse başarıyı kolay yoldan elde etmiyor. Fedakarlıklar yapıyor, çok çalışıyorlar.

Tıp Fakültesinde Yaşam 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin