Sevgili arkadaşlar bu kitabın şimdilik sonuna geldik çünkü bölüm sayımı doldurmuşum ama ben yazmaya devam edeceğim. 🤗
Normalde stajlara geçince ikinci kitaba yazacaktım ama madem bölümler bana sınır koyuyor biraz erken geçmiş oluruz.
İkinci döneme yeni kitabımızla ve yeni bölümlerimizle bomba gibi gireceğiz. Şu anki halimi soracak olursanız stresten ölüyorum . Sınava girebilir giremeyeceğimizin yazdığı liste pazartesi asılacakmış. Konularım yetişecek mi ? Devamsızlığım sınava girmeme engel mi derken "en güzel yılım" diye diye nazar mı ettim bu yıla diyorum 😂
Hayır her şeyiyle güzel benim her yılım 💖
Neyse efendim hayatımın güzelliğini çirkinliğini bırakalım stresine odaklanalım. Sevgili okurlarım sınava girip giremediğim , bir sonraki dönemde başıma gelenler, yine okuyup araştırıp sizlerle paylaşacaklarım "Tıp Fakültesinde Yaşam 2" de sizlerle olacak 💃🏻
Sizler benim bu uzun mu uzun yolculuğumun yaklaşık yarısında bana eşlik ettiniz. Umarım ileride sizden de güzel haberler alırım. İstediğiniz bölümlere yerleşirsiniz ama unutmayın ki alacağınız unvanları ders çalışarak elde edebilirsiniz. Zengin olup saygı duyulan bir insan olabilirsiniz fakat insan olmayı başarabilmek bunlardan çok daha önemli. İleride hangi bölümde olursanız olun hangi hayat seçimlerinini yaparsanız yapın iyi bir insan olmanız ve tabii ki benim de olmam ümidiyle ...
Daha yazardım ama patoloji özetleri kendi kendilerine çıkmıyorlar.
Bugün bir hocamız siz hiç tıp fakültesinde gibi davranmıyorsunuz , çok rahatsınız dedi. Belki de haklıdır. İkinci dönem derslerime daha çok ağırlık verip sosyalleşmeyi ikinci plana atmayı planlıyorum. Zaten hevesimi aldım.
Ders çalışmayı da çok seviyordum o yüzden bu bölümü seçtim ama çoğu arkadaşımda olduğu gibi bende de biraz masa başında oturma problemi olmaya başladı. Artık kafeler , kütüphaneler bir şekilde çalışacağız.
Sizleri seviyorum bu yolculuğumda bana eşlik ettiğiniz, tatlı yorumlarınızla bu stresli hayatıma renk kattığınız için teşekkür ederim !
Beraber daha nice bölümlere 🥳
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tıp Fakültesinde Yaşam 1
Short StoryBir tıpçının gözünden tıp fakültesi üstelik öyle sıradan bir tıpçı da değil diş hekimliğini de tatmış bir tıpçı;) Sevgili okur, içeride neler var neler? Kısa kısa bölümlerle çerezlik bir kitap💫 Motivasyondan, tıp fakültesindeki anılarıma kadar her...