Κεφάλαιο Έκτο

274 33 77
                                    

Λίγες μέρες αργότερα, είμαι ακόμη μπερδεμένη με την αποκάλυψη του Βαγγέλη. Εντάξει, φυσιολογικό είναι να έχει σχέση ο Γιώργος, δεν είναι τόσο το πρόβλημά μου αυτό, όσο είναι το γεγονός ότι αισθάνομαι περίεργα έκτοτε. Ανακατεύω αργά τον καφέ μου, με τη προσοχή μου απόλυτα συγκεντρωμένη στις κινήσεις μου, μα με ένα μυαλό να τρέχει.

«Μα την Παναγία, θα της ρίξω μπουνιά!» παραπονιέται η Κυριακή. Στρέφω το βλέμμα μου προς το μέρος της, καταλαβαίνοντας πως αναφέρεται σε 'μένα.

«Τι έκανα;» λέω, με ένα παραπονιάρικο ''πάλι'' να πλανάται στον αέρα. Η Άλεξ την αγριοκοιτάζει, αγκαλιάζοντας με από τους ώμους.

«Τι έχεις κουταβάκι μου;» τσιμπάει τα μάγουλά μου, αλλά δεν βλέπει κάποια αλλαγή στη διάθεσή μου.

«Έχεις ακούσει λέξη από όσα λέμε τόση ώρα;» ρωτάει η Κυριακή «Γιατί έχεις καμιά ώρα που απλώς κάθεσαι, κοιτάς την κούπα σου και ανακατεύεις τον καφέ σου.»

«Κάτι μου είπε ο Βαγγέλης, θα μου περάσει.» προσπαθώ να τις αποφύγω. Αμέσως η Άλεξ αρπάζεται «Τι σου είπε πάλι ο μαλάκας, μην τον κοντύνω;!»

«Τίποτα μωρέ.» πίνω λίγο από τον καφέ μου και αμέσως μορφάζω από την αηδία που γεύομαι.

«Α μπα, μήπως κρύωσε;» ειρωνεύεται η Κυριακή.

«Μπα, απλώς τον έκανες νεροζούμι.» απαντάω στο ίδιο ύφος. Εκείνη μου βγάζει τη γλώσσα, πετάει τον καφέ μου στον νεροχύτη και γεμίζει ξανά την κούπα μου με γαλλικό αυτή τη φορά.

«Πίνε και μίλα επιτέλους. Τι σου είπε ο Βαγγέλης και είσαι έτσι;» πιέζει.

Πίνω μια γουλιά από τον καφέ μου και παίρνω μια ανάσα, προσπαθώντας να ακουστώ όσο πιο χαλαρή γίνεται «Τίποτα μωρέ, ότι ο Συνοδινός έχει κοπέλα.» απ' το σοκαρισμένο βλέμμα των κοριτσιών, μάλλον δεν ακούστηκα τόσο ψύχραιμη και αδιάφορη όσο ήθελα.

«Έχει σχέση ο Γιώργος;!» τσιρίζει η Κυριακή.

«Μην φωνάζεις μωρή ηλίθια και ξυπνήσει ο Άγγελος και μας ακούσει!» μουρμουράω χαμηλόφωνα.

«Αυτό σου είπε όταν ήρθατε στη κουζίνα; Γι' αυτό ήσουν αφηρημένη μετά;» ρωτάει χαμηλόφωνα η Άλεξ.

«Έπρεπε να το είχα φανταστεί, ο Βαγγέλης πρακτικά ζούσε εδώ μέσα, πριν μετακομίσω εγώ.» λέει η Κυριακή, πολύ θυμωμένη με τον εαυτό της που της ξέφυγε τέτοια πληροφορία.

«Έχει πολλά χρόνια σχέση κιόλας, το τόνισε συγκεκριμένα αυτό.» μοιάζω σαν να μην έχω ακούσει λέξη από όσα είπαν.

ΥποσχέσειςWhere stories live. Discover now