«Αχ, Αγάπη, πρέπει οπωσδήποτε να πάμε για ούζο πίσω στην Αθήνα!» λέει η μαμά του Γιώργου αδειάζοντας το ποτήρι της. Έχουν κάτσει οι δύο "συμπεθέρες" δίπλα-δίπλα και έχουν αδειάσει ένα μπουκάλι ούζο μόνες τους!
Ο Βαγγέλης πρέπει να το ευχαριστιέται ιδιαίτερα γιατί πετάχτηκε με τον Αδάμ να φέρουν κι άλλο αλκοόλ.
«Πίνε, Ρίτα, όλο άδειο είναι το ποτήρι σου!» σιγοντάρει ο πατέρας μου γεμίζοντας το ποτήρι της κυρίας Ρίτας.
«Τάσο δεν πίνεις και με στεναχωρείς!» λέει ο κύριος Μάξιμος βάζοντας λίγο κρασί στον πατέρα μου.
«Δεν πίνω μωρέ εγώ...» εν τω μεταξύ πρέπει να ήπιε όλο το 1,5 λίτρο κρασί μόνος του «Άντε, θα πιω ένα ακόμη για την παρέα!»
Κοιτάζω τους γονείς μας με φρίκη. Τα αγόρια πρέπει να το απολαμβάνουν ιδιαίτερα με τον Γιώργο να ξεκαρδιζεται κάθε φορά που η μάνα μου του αφιερώνει τραγούδι.
«Κωστάκη, βάλε μου του Μαχαιριτσα το "Ποιος Γιώργος"!» ζητάει η μάνα μου. Ο Κώστας το κάνει με μεγάλη προθυμία, γελώντας ταυτόχρονα σαν μαλακας.
Η μάνα μου σηκώνει το ποτήρι στον Γιώργο και ξεκινάει να τραγουδάει «Μα τι είναι αυτός, μα τι είναι αυτός ο Γιώργος! Μου κόβονται τα πόδια όταν τον δω!» αχου, έχουμε σοβαρό πρόβλημα, όχι αστεία! «Η Βαλερία στο αφιερώνει, όχι εγώ. Εγώ είμαι παντρεμένη!» συνεχίζει.
Χριστέ μου, βρείτε μου τρύπα να κρυφτώ!
«Εγώ πάντως στην χαρίζω.» τον πληροφορεί ο πατέρας μου.
Καλά πήγε αυτο πάλι!
«Κύριε Τάσο, το ξέρετε ότι έχω μάτια μόνο για την κόρη σας!» δικαιολογείται ο βλαμμένος δίπλα μου. Η μάνα του μας κοιτάζει με το χέρι στη καρδιά, αγκαζέ με την δική μου.
«Αυτό σου έλειπε ρε παλιόπαιδο, με τέτοια κούκλα δίπλα σου!» τον μαλώνει ο πατέρας του.
Εν τω μεταξύ η Νεφέλη τσακώνεται με τον γιο της για να φάει, η κόρη της γλυκοκοιταζει τον Κώστα και η Ανατολή με κοίταζει με μισό μάτι.
Ο λόγος μου είναι άγνωστος ακόμη!
«Ρε φίλε θα μας πείτε τι σας έπιασε και αλλάξατε την ημερομηνία του γάμου;» ρωτάει η αδερφή μου, παίρνοντας επιτυχώς την προσοχή μακριά από εμένα.
«Μαλακιες τις φίλης σου.» μουρμουράει ο Φάνης.
«Τι μαλακιες μωρέ, ετσι που τα έχουν κάνει; Εγώ έχω σκοπό να γλενταω μέχρι το πρωί, αγόρι μου! Αν δεν άλλαζα ημερομηνία δεν θα παντρευομασταν ποτέ!» λέει η Νικολέτα.
YOU ARE READING
Υποσχέσεις
Teen FictionΠόσες φορές, αλήθεια, σου έχει συμβεί να συναντήσεις έναν άνθρωπο και να είναι λες και γνωρίζεστε χρόνια; Οι ζωές σας έμοιαζαν σαν δυο παράλληλες γραμμές. Δεν γίνεται, αποκλείεται να σου πέρασε απαρατήρητος, είναι τόσο όμορφος! Μην νομίζεις όμως, δ...