Κεφάλαιο Εικοστό Τρίτο

293 35 206
                                    

«Μεταξά, τα πόσα κλείνεις ρε μαλάκα;» ρωτάει ο Φάνης απ' το μπαλκόνι, με τον βλάκα τον Αδάμ δίπλα του να χασκογελάει δίπλα του.

«Μας έχει ζαλίσει το μουνί!» παραπονιέται η αδερφή μου απ' το καναπέ που είναι απλωμένη σαν χταπόδι.

«Μίλα καλύτερα, γυναίκα!» ακόμα να χωνέψω πως αυτοί οι δύο τα ξαναβρήκαν!

«Δεν μας χέζεις ρε Αδαμόπουλε!» σιγοντάρει και η Νικολέτα που χαζεύει κάτι στο κινητό της, δίπλα στην κουμπάρα της.

«Μπορείτε να μην πληγώνετε το μωρό μου;» λέει ο Κώστας, τραβώντας τα μάγουλα του Βαγγέλη.

«Θα μας πεις ρε μαλάκα πόσο γίνεσαι;» συνεχίζει τον χαβά του ο Αδαμ.

«Αδαμόπουλε, τα 27 κλείνω και αν με ξαναρώτησεις δεν σε βλέπω να τα κλείνεις εσύ!» τον προειδοποιεί ο Βαγγέλης.

«Μην τον κοροϊδεύετε ρε, αυτός καλά περνάει με το πιπινάκι του!» κλείνει το μάτι ο Γιώργος της καταστροφής.

«Ο Βαγγέλης πιπίνι, ο Φάνης πιπίνι, η Κούλα πιπίνι, Η Βαλέρια το ίδιο, εμείς πότε ρε μαλάκες;» παραπονιέται ο Κώστας, κοιτάζοντας τον Άγγελο και τον Γιώργο. Πνίγομαι με το σάλιο μου, ευτυχώς όμως ο Γιώργος παίρνει τον λόγο.

«Απ' όσο ξέρω η Βάλλυ δεν έχει κανένα πιπινάκι, επίσης ο Άγγελος που να το πάει το πιπίνι ρε μαλάκα;» γελάει ελαφρά.

«Φεύγω την άλλη εβδομάδα ρε, θα το κάνω όντως αυτή τη φορά.» είχε βρει ένα σπίτι πριν έναν μήνα αλλά ο ιδιοκτήτης ήταν εκτός Αθηνών και δεν μπορούσε να έρθει για να γίνουν οι διαδικασίες. Ευτυχώς τώρα βρήκε ένα, όχι πολύ μακριά απ' το σπίτι μου.

«Μην φύγεις, Άγγελε, τι θα κάνω χωρίς εσένα;!» παραπονιέμαι για χιλιοστή φορά.

«Σταμάτα μωρή, τώρα που θα χωρίσει ξανά η Κούλα τον κουλό, θα σου μπαστακωθεί ξανά και θα σου πληρώνει εκείνος το ενοίκιο.» λέει ο Φάνης.

«Τέτοιο κακό να μην σε βρει, ψυχούλα μου!» με κοιτάζει έντρομη η Νικολέτα.

«Απ' το στόμα σου και στου Θεού το αυτί!» ψιθυρίζω.

«Εγώ δεν πληρώνω τίποτα.» λέει ο Αδάμ.

«Τέτοιος είσαι ρε;!» εντάξει, δεν το λες βέβαια και μεγάλη έκπληξη.

«Μην σκας, θα τα πληρώνει η Μάνια για να γλυτώσει από την πάρτη του.» πετάει ο Κώστας.

«Ρε τραβά γαμησου.» παραπονιέται ο θιγμενος Αδάμ.

«Ωραίο το φουτεράκι σου, Πεγκυ μου. Πόσο;» ρωτάει πονηρά ο Κώστας, δείχνοντας το τυρκουαζ φούτερ του Αδάμ. Δεν υπάρχει νορμάλ χρώμα στην ντουλάπα του Αδάμ, νομίζω έχει γίνει ξεκάθαρο πια αυτό!

ΥποσχέσειςWhere stories live. Discover now