Δεν μας νοιάζει αν τα παρακάτω που θα διαβάσετε είναι ρεαλιστικά ή αν υπάρχουν τέτοιοι άνδρες πλέον...
Θέλω να πιστεύω βέβαια πως...υπάρχουν 🥲🙈🥵Οχι άνω των 18 παιδιά...ανω των 28 νιώθω με αυτά που γράφω...
Στη φώτο το πρώτο σπίτι που βλέπετε είναι του Γιώργου!
___
«Μα αλήθεια δεν ξέρατε πως τραγουδάει;» λέει σοκαρισμένη η αδερφή μου, πίνοντας λίγο απ' το κρασί της. Ο Αδάμ τραγουδάει γύρω μου μα πάντα παράφωνα. Τον έχω ακούσει πάμπολλες φορές να τραγουδάει ''Μια είναι η ουσία, δεν υπάρχει αθανασία'' καθώς με βοηθούσε στις δουλειές του σπιτιού. Το ότι στην ουσία μου άνοιγε περισσότερες δουλειές, δεν τόλμησα ποτέ να του το πω!
Έπρεπε να περάσουμε πάνω από 6 χρόνια για να ακούσω τον φίλο μου να σιγοτραγουδάει με μια πραγματικά όμορφη φωνή στη κοπέλα του ένα τραγούδι της Μοσχολιού.
Έχει ένα θεματάκι με αυτή τη καλλιτέχνιδα, δεν εξηγείται αλλιώς!
Δεν ξέρω πόσο σ' αγαπώ, δεν ξέρω πόσο σ' αγαπώ
Μέτρο δεν έχει η αγάπη...Ο Γιώργος κοιτάζει τον φίλο με ένα μικρό χαμόγελο, με το χέρι του πάντοτε γύρω από την καρέκλα μου, χαράζοντας αόρατες γραμμές στο χέρι μου. «Που να τον δείτε να τραγουδάει Πλούταρχο.» ο Γιάννης γουρλώνει έκπληκτος τα μάτια του.
«Πες μου το αγαπημένο μου και από εμένα ο,τι θες!» ο Αδάμ έχει σχεδόν κόκκινισει, μαζεμένος στη θέση του.
Η Κυριακή του τσιμπάει το μάγουλο «Μην ντρέπεσαι, θέλουν να σε παίξουν τα παιδάκια!» τον πειράζει η βλαμμένη. Εκείνος της ρίχνει ένα στραβό βλέμμα «Ντρέπομαι, αφήστε με, δεν έχω ωραία φωνή λέμε, είστε υπερβολικοί!» λέει γρήγορα.
«Για 'μένα;» πεταριζω αθώα τις βλεφαρίδες μου.
Στριφογυριζει τα μάτια του, καθαρίζοντας τον λαιμό του «Μου χρωστάς καρμπονάρες για το υπόλοιπο της ζωής σου.» με ενημερώνει.
"Αχ για να γεννηθείς εσύ και εγώ
Γι' αυτό, για να σε συναντήσω
Γι' αυτό έγινε ο κόσμος ματιά μου
Γι' αυτό, για να σε συναντήσω..." έχει κλείνει τα μάτια του και κουνάει το πόδι του στον χτυπο της μουσικής που παίζει στο κεφάλι του.Η αδερφή μου του ρίχνει μια στον σβέρκο ενώ εγώ γερνω το κεφάλι μου στο μπράτσο του Γιώργου, εμφανώς συγκινημένη.
YOU ARE READING
Υποσχέσεις
Teen FictionΠόσες φορές, αλήθεια, σου έχει συμβεί να συναντήσεις έναν άνθρωπο και να είναι λες και γνωρίζεστε χρόνια; Οι ζωές σας έμοιαζαν σαν δυο παράλληλες γραμμές. Δεν γίνεται, αποκλείεται να σου πέρασε απαρατήρητος, είναι τόσο όμορφος! Μην νομίζεις όμως, δ...