Κεφάλαιο Τεσσαρακοστό Τέταρτο

184 26 21
                                    

Γιώργος

Ανοίγω την πόρτα του σπιτιού μου ακούγοντας τον Αδάμ να γκαρίζει συνθήματα ακόμη και πίσω από τη πόρτα του ασανσέρ. Αυτό που δεν περίμενα είναι ότι θα τραβολογουσε μαζί του από τους ώμους τον πατέρα της κοπέλας μου...

«Γειά σου γιαγιά, γιαγιά, γαμω τον Πειραιά...» επαναλαμβανει ξανά και ξανά. Ο κυρ Τάσος ο καημένος σπρώχνει τα γυαλιά του στη κορυφή της μύτης του ντυμένος από πάνω μέχρι κάτω με ρούχα του Παναθηναϊκού. Καπέλο, φούτερ, μπουφάν, φόρμα, κασκολ...τα πάντα!

«Χριστέ μου, τι έκανες στον πατέρα μου;» λέει έντρομη κάπου πίσω μου η Βαλερια.

«Κάνε πίσω κοριτσάκι, οι άντρες θα πάνε να δουν την ομαδάρα σήμερα!» ο Αδάμ την σπρώχνει μέσα στο σπίτι, τραβώντας τον πατέρα της μαζί του.

«Να σου θυμίσω να μιλάς καλύτερα στην κοπέλα μου;» μουρμουράω στο εαυτό μου. Γυρίζω να τον κοιτάξω καθώς σηκώνει αδιάφορα το χέρι του «Γιατί σπαταλάς τζάμπα το σάλιο σου, δεν καταλαβαίνω!»

Έλα μου ντε!

«Εννοείς θα πάτε σε κάποια καφετέρια, σωστά;» γυρίζει έντρομη να με κοιτάξει όταν ο μαλακας της χαμογελάει πονηρά «Σωστά;» με ρωτάει.

«Φέρε τα εισιτήρια, μωρό μου!» μου λέει ο Αδάμ. Του κάνω νόημα να κοιτάξει πάνω στο ψυγείο και αυτός σχεδόν τρέχει προτού επιστρέψει με τα εισιτήρια μας ανοιχτά μπροστά στο πρόσωπό του.

«Τρελαίνομαι!» φωνάζει, φροντίζοντας να τραβήξει το 'ρ'.

«Καλά, ποιοι θα πάτε;» ρωτάει μπερδεμένη η κοπέλα μου. Δεν χρειάζεται να της απαντήσω, μιας και το κουδούνι με προλαβαίνει. Ανοίγω τη πόρτα κοιτάζοντάς τη με ένα αγανάκτησμενο βλέμμα καθώς ο Κώστας με τον Αγγελο μπουκάρουν ντυμένοι σε παρόμοιο στυλ αμφίεσης, τραβολογώντας τον ορκισμένο Θρύλο πίσω τους.

«Βαγγέλη;» λέει έκπληκτη η Βαλερια, τα μάτια της στο κασκόλ στο λαιμό του.

«Έχω πιει ήδη τρεις μπύρες για να το αντέξω. Αν τυχόν δω φωτογραφία μου πουθενά με κασκόλ του Βαζελου, έχετε πεθάνει για 'μένα!» προειδοποιεί «Αα ρε κυρ Τάσο τι κάνω για εσένα, αχ ρε κυρ Τάσο!» μουρμουράει με κατεύθυνση τη κουζίνα μου όπου φροντίζει να ανοίξει την τέταρτη μπύρα του.

«Ο Σάκης λέει θα μας βρει εκεί.» λέει ο Κώστας χωμένος μέσα στην οθόνη του κινητού του.

«Γιατί θα έρθει αυτός είπαμε;» ολόκληρο το πρόσωπο του Αδάμ ξινιζει στο άκουσμα του ονόματος του Σάκη.

ΥποσχέσειςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora