Κεφάλαιο Πεντηκοστό Πρωτο

238 25 30
                                    

Βαλερια

«Πως φαίνεται ρε μαλακα πως γαμήθηκες ε; Μέσα στην καυλα είσαι.» λέει ο ηλιθιος πίσω μου. Αφήνω το πουκάμισό μου έξω από το παντελόνι και γυρίζω να του ρίξω το πιο δολοφονικό μου βλέμμα αλλά εκείνος κοιτάζει τον Γιώργο που τον αγνοεί πλήρως πληκτρολογώντας ασταμάτητα στο λαπτοπ του. Η σιωπή φαίνεται να τον μπερδεύει πάντως γιατί αποφασίζει να μας κοιτάξει.

«Τι;» φέρνει τα γυαλιά ψηλά στην κορυφή της μύτης του κοιτάζοντάς μας περίεργα. Τα μάτια του με σκαναρουν από πάνω μέχρι κάτω προτού ρίξει ένα φευγαλέο και ενοχλημένο βλέμμα προς το μέρος του Αδάμ και συνεχίσει την δουλειά του.

«Λέω, εσύ δεν μπορείς να δουλέψεις αλλού; Εδώ βρήκες;!»

Ο Γιώργος παίρνει τον χρόνο να βγάλει τα γυαλιά του, να τα καθαρίσει, να τα φορέσει ξανά και ύστερα να επιστρέψει στο λαπτοπ του προτού του απαντήσει «Αδαμοπουλε, βούλωσε το λίγο και σταμάτα να ασχολήσε με το αν κάνει σεξ η κοπέλα μου ή όχι.»

«Ποιος είπε μωρέ για την Βαλιτσα, εγώ για σένα μίλησα!» δεν ξέρω καν αν έχει νόημα να θιχτω.

«Ναι, όχι Γιάννης, Γιαννάκης.» μουρμουράει αφηρημένα κοιτώντας έντονα κάτι στην οθόνη του. Πνίγω ένα γελάκι αλλά αμέσως βήχω για να το καλύψω στο στραβό βλέμμα του Αδάμ.

«Πολύ μ' αρέσει που με φώναξες να καθαρίσουμε ντουλάπες.» λέει ενθουσιασμένος.

«Μόνος σου ήρθες.» μουρμουράει ο Γιώργος. Ο Αδάμ χάσκει θιγμένος.

«Έλα, μην του μιλάς έτσι τώρα! Συγγνώμη κιόλας, την προσοχή σου εσύ που την έχεις;» σηκώνει το κεφάλι του από το λαπτοπ για να μου κλείσει το μάτι.

«Πάνω σου. Πάντα.» πάρα την ταραχή μου στριφογυρίζω τα μάτια μου και κοιτάζομαι στον καθρέφτη «Καθόλου δεν μου πάει αυτό το πουκάμισο.» μουρμουράω στον εαυτό μου. Αλλάζω σε ένα φόρεμα το οποίο μάλλον είναι το φόρεμα που φόρεσα όταν έγινα παρανυφακι, δεν εξηγείται αλλιώς το ότι μένει πεισματικά πάνω από το στήθος μου κι αρνείται να κατέβει προς τα κάτω. Ο Αδάμ χασκογελάει και ο Γιώργος τον στραβοκοιτάζει όταν χτυπάει το κουδούνι.

«Κέντρο διερχομενων εδώ μέσα!» και όχι, αυτός ήταν ο Γιώργος, όχι εγώ.

«Πως γίνεται να λάμπεις ολόκληρος αλλά να είσαι τόσο μουντρουχος ρε μαλακα;»

«Ονομάζεται Εχω-Προτζεκτ-Εκατομμυριων-Να-Τελειώσω-Αλλά-Ο-Αδαμ-Τον-Παιζει-Με-Γυαλοχαρτο.»

ΥποσχέσειςWhere stories live. Discover now